به گزارش ایرنا در این بازی که عصر شنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، تیم میزبان با یک گل به پیروزی رسید.
دیدار فجر و راه آهن تهران بهترین فرصت برای شاگردان کلانتری بود تا با گذر از این تیم ته جدولی که پس از سقوط از لیگ برتر، در دسته اول هم حال روز خوشی ندارد، سه امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد و خود را به بالای جدول نزدیک کند.
همانگونه که پیش بینی می شد، تیم راه آهن تهران در نیمه اول برابر فجر حرفی برای گفتن نداشت اما فجریها نتوانستند دروازه این تیم ته جدولی را باز کنند و نیمه اول بدون گل به رختکن رفتند.
اگر چه در نیمه نخست 2 فرصت تک به تک توسط مهدی نظری و شاهین مجیدی برای میزبان از دست رفت اما شاگردان کلانتری اگر می خواهند جزو مدعیان باقی بمانند باید قدر بازی های خانگی را بدانند و سه امتیاز را در خانه نگه دارند.
در نیمه دوم این دیدار، فجریها منطقی تر بازی را دنبال کردند و در دقیقه 61 هم به گل رسیدند، در این لحظه شاهین مجیدی که یک بار در نیمه اول فرصت طلایی را از دست داد بود، قدر این فرصت را دانست و دروازه تیم راه آهن تهران را با ضربه سر باز کرد.
در ادامه بازی نیز فجریها بیشتر میدانداری کردند و فرصتی برای افزودن گل های بیشتری خلق نکردند و سرانجام این بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود میزبان پایان یافت.
تیم فجر با این پیروزی با کسب 14 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار گرفت و تیم راه آهن تهران هم با یک امتیاز در قعر جدول قرار دارد و کاندیدای سقوط به دسته دوم است.
به نظر می رسد سرنوشت تیم قدیمی و ریشه دار راه آهن تهران که بیش از 50 سال قدمت دارد، به سرنوشت تیم هایی همچون برق شیراز، بانک ملی و بسیاری از تیم های ریشه دار دیگر که نامی از آنها نیست، دچار شود.
صدای شکستن استخوان های تیم راه آهن تهران که بازیکنان زیادی را به تیم های ملی و مطرح کشور معرفی کرده، شنیده می شود و این امر در حالی اتفاق افتاد که باشگاه راه آهن فروخته شد.
درمسابقات فوتبال دسته اول کشور جام آزادگان 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی 2 تیم اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر سال 97 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.
7368 /6118
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.