هادی باشفاعت، چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بی شک برپایی این مسابقات در شهر به گسترش فرهنگ استفاده از دوچرخه، افزایش محبوبیت این وسیله نقلیه در بین مردم و همچنین ترغیب جوانان به انجام ورزش دوچرخه سواری کمک خواهد کرد.
وی بیان کرد: با توجه به نتایج سودمند استفاده مردم از دوچرخه، هیات دوچرخه سواری شیراز اقدام به برگزاری مسابقه های لیگ دوچرخه سواری در روزهای بیست و هفتم و بیست و هشتم مهرماه جاری در این کلانشهر کرده است.
او گفت: این مسابقه ها در ماده تایم تریل، ماده 200 متر سرعت و ماده کریتریوم، با حضور 120 نفر از دوچرخه سواران و ملی پوشان استان در رده های مختلف سنی برگزار می شود.
با شفاعت اظهار داشت: مسابقه تایم تریل در مسیری به مسافت 10 کیلومتر، ساعت هشت صبح پنجشنبه (بیست و هفتم مهرماه) در ابتدای محور شیراز- خرامه برگزار می شود.
او افزود: مسابقه 200 متر سرعت نیز ساعت 14 همین روز در بولوار شهید کساییان و مسابقه کریتریوم نیز در ساعت هشت صبح روز جمعه (بیست و هشتم مهرماه) در همین مکان برگزار خواهد شد.
باشفاعت گفت: برای برگزاری مناسب این مسابقات، مسیرهای یاد شده با هماهنگی راهنمایی و رانندگی به مدت 2 ساعت بسته خواهد بود.
وی، ضمن دعوت از تمام شهروندان برای تماشای این مسابقه ها اظهار داشت: در سال های گذشته همواره در تلاش بودیم تا بتوانیم مسابقه های دوچرخه سواری استان را همانند کشورهای پیشرفته در شهر برگزار کنیم اما به دلیل نبود امکانات و زیر ساخت های لازم، امکان این کار وجود نداشت.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.