به گزارش دریافتی سه شنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، اسماعیل تبادار، در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس در دیدار با یکی از جانبازان فرهنگی فارس و خانواده او در شیراز، افزود: خانواده های جانبازان نیز به دلیل صبوری و شکییایی که در همراهی و تکریم جانبازان از خود نشان می دهند از جایگاه ارزشمند و والایی برخوردارند.
وی، خطاب به این معلم جانباز اظهار داشت: ما سرمایه هایی که در حوزه علم، دانش و اخلاق داریم، حاصل رفتار و کنش معلمان است و علاوه بر جایگاه رفیع جانبازی که نصیبتان شده، توفیق داشتن جایگاه والاتر معلمی نیز از آن شما شده است.
تبادار بیان کرد: این جانباز عزیز علاوه بر انجام جهاد علم، به درجه رفیع جانبازی نائل شده است.
استاندار فارس ادامه داد: امروز هر آنچه داریم به برکت خون شهدا، و از خودگذشتگی جانبازان، آزادگان و رزمندگان حاصل شده و همگان باید در برابر این عزیزان و خانواده معزم آنان با خضوع هرچه تمام تر سر تعظیم فرود آوریم.
بانو ذوالقدر، جانباز فرهنگی در سال 1365 بر اثر بمباران مدرسه ای در شیراز به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.
سی و یکم شهریور سال 59، جنگ تحمیلی عراق علیه ایران با هجوم و تجاوز رژیم بعث آغاز شد که این نبرد تا سال 67 و به مدت 8 سال ادامه یافت.
در تقویم رسمی کشور، سی و یکم شهریور، روز آغاز این جنگ تحمیلی که با دفاع نیروهای مسلح و مردمی کشورمان همراه بود به عنوان نخستین روز از هفته دفاع مقدس نامگذاری شده که تا ششم مهرماه ادامه دارد.
2027 /6118
دریافت خبر: سید احمد نجفی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.