انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار شد.
به گزارش دریافتی روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل دادگستری فارس، علی القاصی در دیدار مسئولان قضایی استان با استاندار فارس افزود: اعتماد عمومی مردم نسبت به نظام وهمه دستگاه های اجرایی، نظارتی و امنیتی تقویت شده است.
رئیس کل دادگستری استان فارس در ادامه بر لزوم بهره گیری از همه ظرفیت های استان و در سایه تعامل و هماهنگی مدیران و مسئولان و بر تعامل دوسویه دستگاه های اجرایی و مجموعه قضایی در راستای خدمت بهتر به مردم شریف و فرهنگی استان تاکید کرد.
القاصی با بیان این که استان فارس دارای ویژگی ها و مولفه های خاص جمعیتی و جغرافیایی است گفت: باید با بهره گیری از همه ظرفیت های استان و در سایه تعامل و هماهنگی مدیران و مسئولان، توسعه و پیشرفت فارس و خدمت به مردم را هدف والای خود قرار دهیم.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس رویکرد مجموعه قضایی در استان را در این راستا ارزیابی و بیان کرد: نگرش غالب بر دستگاه قضایی کاهش مشکلات مردم استان و رفع موانع تولید و اشتغال و حمایت قضایی و قانونی از سرمایه گذاری است.
القاصی امنیت همه جانبه را زیربنای توسعه و پیشرفت استان خواند و خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری استان نیازمند آرامش است و در این مسیر دستگاه قضایی همچون گذشته آماده است به عنوان یکی از ارکان امنیتی استان به تقویت این زیرساخت اساسی کمک کند.
6113/ 2027
دریافت خبر: نیکنام خشنودی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.