معاون اجرایی شهرداری شیراز با بیان این مطلب گفت: امسال با توجه به تقارن زمان بازگشایی مدارس با آغاز محرم، ستاد استقبال از مهر ماه شهرداری به نام ستاد مهر حسینی نام گذاری شده است که طی این مدت برنامه های متنوعی برای خدمات دهی بهتر به شهروندان و دانش آموزان در نظر گرفته ایم.
رمضان امینی اظهار داشت: یکی از موارد حساس در ابتدای مهر ماه حمل و نقل دانش آموزان است که امسال نیز برای ساماندهی سرویس های مدارس علاوه بر اتوبوس های فعلی تعدادی اتوبوس از ناوگان پشتیبانی اتوبوسرانی در 10 روز اول مهر ماه به کمک ناوگان اتوبوسرانی می آید که از آن ها بیشتر در نقاط پر تراکم استفاده خواهیم کرد، همچنین به منظور ترویج فرهنگ استفاده از وسایط نقلیه عمومی در 3 روز اول آغاز مدارس هزینه مترو در شیراز رایگان اعلام شده است.
وی اضافه کرد: همچنین به منظور جلوگیری از بروز خطرات و مشکلات احتمالی برای دانش آموزان از 15 شهریور تا 15 مهر ماه هیچ گونه مجوز حفاری برای دستگاه ها صادر نمی شود و از سوی دیگر مقرر شده بود که تمامی حفاری های سطح شهر تا 25 شهریور ترمیم و ساماندهی شود.
امینی با اشاره به ترمیم آسفالت معابر، ایمن سازی اطراف پروژه های عمرانی در دست اجرا و نوسازی و بهسازی تابلوهای راهنمایی و ایستگاه های تاکسی و اتوبوس برای استقبال از سال تحصیلی جدید در شیراز به عنوان بخش دیگری از فعالیت های شهرداری شیراز ادامه داد: به منظور آمادگی بیشتر شهر برای آغاز فصل مدارس بیش از 6 هزار نیروی اجرایی شهرداری شیراز طی این مدت به خدمات دهی در این حوزه از جمله پاکسازی، شست و شو، رسیدگی به فضای سبز و ایمن سازی اطراف و درون مدارس مشغولند و از 20 شهریور تاکنون به 490 آموزشگاه شهر شیراز خدمات رسانی شده است.
امینی ادامه داد: یکی از فعالیت های ما طی این مدت بازدید تیم های ایمنی و آتش نشانی از تمامی مدارس سطح شهر و شناسایی مواردی که امنیت دانش آموزان را تهدید می کند و اعلام این نواقص به مسئولین آموزش و پرورش برای ایمن سازی است.
وی گفت: یکی دیگر از فعالیت های ما در خصوص فرهنگسازی، گوشزد به دکه های مطبوعاتی برای انجام کارهای فرهنگی و به ویژه جمع آوری مواد دخانی بود، در این مدت جمع آوری متکدیان سطح شهر نیز تشدید خواهد شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 745573
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.