به گزارش ایرنا، فرهاد رهبر روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در شیراز افزود: در حال برنامه ریزی هستیم تا با جابجایی نیروهای موجود در سطح دانشگاه آزاد کشور، زمینه به کارگیری نیروهای جدید نیز فراهم شود.
وی ادامه داد: شایعات مبنی بر تعدیل نیرو دانشگاه آزاد کذب محض است و این اطمینان داده می شود که هیچ تصمیمی برای تعدیل نیرو انسانی نداریم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که این دانشگاه در صدر دانشگاه های کشور در تولید علم است، گفت: امروز مساله مهم کشور که باید دانشگاه نیز کمک کند تولید و ثروت آفرینی از علم، رفع فقر و محرومیت و رفع مشکل بیکاری است.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نیز در این آیین گفت: همه اقدامات در این دانشگاه باید پیوست فرهنگی داشته باشد و باید به سمت همسویی حرکت کنیم.
محمد کاظم کاوه پیشقدم افزود: این دانشگاه رسالت دارد که فرهنگ اسلامی شهر شیراز را ارتقا دهد.
وی ادامه داد: در دوره جدید فعالیت دانشگاه آزاد فارس، گسترش رشته های اشتغال زا و مورد نیاز بازار کار مورد توجه خواهد بود و در مسیر تجاری سازی رشته های تحصیلی و دانش بنیان بودن این رشته ها تلاش خواهد شد.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: تلاش می کنیم رشته های علوم پزشکی در همه شهرهای استان فارس گسترش یابد و همچنین سعی می شود از توانایی اساتید نیز بیشتر استفاده شود.
پیشقدم تصریح کرد: گسترش تعامل با صنعت و تجارت توسط دانشگاه آزاد اسلامی فارس دنبال خواهد شد و همچنین اقدامات دیگری نظیر تکریم ارباب رجوع، توجه به دانشجویان در اولویت کارها قرار خواهد گرفت و همچنین سعی می شود به مشکلات فرهنگی دانشجویان با محوریت قرار دادن یک استاد رسیدگی شود.
حمزه سارویی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نیز در این آیین گزارشی از عملکرد این دانشگاه در دوره تصدی این مسئولیت پرداخت.
9873/ 2027
خبرنگار: محمد امین افشارپور ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.