علی سعیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا ظهر امروز پنجشنبه هیچ ابلاغی از سوی وزارت کشور مبنی بر تائید حکم عبدالحمید معافیان به سمت شهردار شیراز به فرمانداری این شهر صورت نگرفته است.
وی ادامه داد: در تماسی که با عبدالحمید معافیان شهردار منتخب شورای اسلامی شهر شیراز و اعضای این شورا داشتیم نیز مشخص شد که تاکنون حکم رسمی شهردار جدید به آنها نیز ابلاغ نشده است.
معاون سیاسی و اجتماعی شهرداری شیراز گفت: روند قانونی صدور حکم شهردار شیراز همچنان ادامه دارد.
وی اظهار کرد: تائید و یا عدم تائید انتخاب شورای شهر شیراز به طور همزمان از سوی وزارت کشور به فرمانداری و شورای شهر شیراز ابلاغ خواهد شد.
سعیدی گفت: انتشار اخبار نادرست از مبادی رسمی می تواند به اعتماد مردم خدشه ای غیرقابل جبران وارد کند و از این رو، انتظار می رود که اعضای شورای جدید شهر شیراز به دور از حاشیه ها، در مسیر توسعه این کلانشهر تلاش کنند.
پیش از این سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز روز چهارشنبه گفته بود: 'عبدالحمید معافیان' که 28 مردادماه امسال از سوی این شورا به عنوان شهردار شیراز انتخاب شده بود، با ابلاغ رسمی وزیر کشور، عهده دار مسئولیت شهرداری این کلانشهر شد.
علی ناصری افزود: بدین ترتیب، دوره اداره شهرداری شیراز به صورت سرپرستی پایان یافت و آقای معافیان به طور رسمی، فعالیت خود را به عنوان شهردار آغاز می کند.
منتخبان مردم شیراز در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شامگاه شنبه 28 مردادماه امسال 'عبدالحمید معافیان' را به عنوان شهردار شیراز انتخاب کردند.
بنا بر قانون، آغاز رسمی فعالیت شهرداران نیازمند ابلاغ رسمی حکم آنان از سوی وزارت کشور است.
9873/2027
خبرنگار: محمد امین افشارپور ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.