به گزارش ایرنا این بازی که از روز چهارم این مسابقات عصر دوشنبه در ورزشگاه بعث شیراز برگزار شد تیم ایران با ارایه یک بازی برتر با یک گل حریف خود را مغلوب کرد و ضمن قرار گرفتن در صدرجدول ، صعود خود را به مرحله نیمه نهایی قطعی کرد.
بازیکنان تیم ایران برابر چین در صورتی که قدر فرصت ها را می دانستند با گل های بیشتری این تیم را شکست می دادند اما این بازی با تنها گل ارشیا عباسی که در دقیقه 40 به ثمررسید یک بر صفر به سود ایران پایان یافت .
تیم ایران در بازی آخر خود که فردا ( سه شنبه ) برگزار می شود به مصاف تیم بدون امتیاز سریلانکا برای تثبیت صدرنشیی و صعود به عنوان تیم اول می رود.
در این گروه تیم ایران با 6 امتیاز در صدر قرار دارد، تیم های چین و مالزی سه امتیازی هستند و به ترتیب در رده دوم و سوم ایستادند و سریلانکا هم بدون امتیاز دیگر شانسی برای صعود ندارد .
تیم های اندونزی، کره جنوبی، هندوستان، تایلند و تیم منتخب فارس (ایران ب) در گروه یک قرار دارند و تیم های ایران الف، چین، مالزی و سریلانکا هم در گروه دوم هستند.
در مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا، 270 فوتبالیست در قالب 9 تیم در ورزشگاه های حافظیه و بعثت شیراز با یکدیگر رقابت می کنند. دیدار نهایی این رقابت ها، 24 شهریورماه جاری برای تعیین تیم قهرمان برگزار می شود.
7368/ 2027
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.