شهین شیبانی چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: دو و میدانی فارس نیاز به حمایت بخش خصوصی دارد تا بتواند افتخارآفرینی کند ضمن اینکه دراین مسابقات هم با نام تیم مجموعه ورزشی حجاب شیراز شرکت کردیم که باید از کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان فارس تشکر کنم.
وی افزود: بازیکنان حرفه ای حق دارند که برای امرار معاش بیشتر به شهرهای دیگر بروند و این امر در حالی است که می گویند در صورتی که در شهرمان حمایت شویم هیچ وقت حاضر نیستیم خانواده و شهرمان را رها کنیم و به جای دیگری برویم.
شیبانی گفت:در همین مسابقات باشگاهی چهار بازیکن شیرازی در تیم های دیگر شرکت داشتند ومدال های خوش رنگی هم کسب کردند و در صورتی که برای فارس بازی می کردند به جای اینکه در رده پنجم قرارگیریم تا رده دوم هم صعود می کردیم.
نایب رئیس هیات دو و میدانی فارس ادامه داد: در یایان این مسابقات که سه شنبه در تهران برگزارشد تیم حجاب شیراز هشت مدال کسب کرد.
وی گفت : سارا ندافی در 100 متر مانع مدال نقره گرفت ، حکیمه مقیمی در 100 متر ، فاطمه محمودی در 1500 متر، کیانا تقی پور در پرتاب نیزه نشان برنز را به خود اختصاص دادند و در دو 4 در 100 متر تیمی هم سارا ندافی ، حکیمه مقیمی ، زهرا بهمنی و مینا رضایی مقام سوم کسب کردند.
شیبانی ادامه داد: همچنین فاطمه یوسفی در پرتاب چکش و پرتاب وزنه در رده چهارم قرار گرفت.
در پایان این بازی ها که در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد تیم دانشگاه آزاد اسلامی بر سکوی قهرمانی ایستاد دانشگاه پیام نور خراسان رضوی و صبا بتن اصفهان هم به ترتیب دوم و سوم شدند و تیم حجاب شیراز هم پنجم شد.
دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور خراسان رضوی ، صبا بتن اصفهان، تهران، حجاب شیراز، امیر سامان سنگسر سمنان و هرمزگان تیم های شرکت کننده در این مسابقات بودند.
خبرنگار:‌حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
7368 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.