به گزارش دریافتی شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، در پیام آیت الله اسدالله ایمانی آمده است: ضایعه مولمه و اسف انگیز فقدان جمعی از دانش آموزان تیزهوش و فرزانگان آن استان موجب تاثر و تالم خاطر شدید اینجانب و اهالی محترم استان فارس و مردم سومین حرم اهل بیت (ع) گردید.
این پیام افزوده است: متاسفانه بار دیگر شاهد داغدار شدن جمعی از عزیزانمان به دلیل مسائل حمل و نقل جاده ای هستیم، عدم حرکت به موقع اتوبوس حامل این جوانان و خواب آلودگی راننده، مسائلی است که می بایست قوه قضاییه در اسرع وقت ممکن و بدون هیچگونه ملاحظه ای به آن رسیدگی کرده تا بلکه التیامی بر زخم دل بازماندگان شود.
در ادامه این پیام عنوان شده است: ضمن آرزوی توفیق و سلامت برای تمامی مصدومان این حادثه و درخواست غفران و رحمت الهی برای جان باختگان این ضایعه دردناک، از درگاه حضرت باریتعالی برای خانواده های این تازه متوفیان صبر و اجر مسئلت می نمایم.
ساعت 3:59 صبح جمعه دهم شهریور 96، یک دستگاه اتوبوس که حامل دانش آموزان هرمزگانی بود که برای اردو به شیراز رهسپار شده بودند، در محدوده شهرستان داراب فارس دچار سانحه و واژگون شد.
بر اساس آخرین آمار ارائه شده، در این حادثه هفت نفر از دانش آموزان جان خود را از دست دادند.
شهرستان داراب در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
2027 /6118
دریافت خبر: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.