به گزارش ایرنا، حیدر عالیشوندی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان شیراز به مناسبت هفته دولت افزود: حتی اگر با توجه به محدودیت های قانونی، قرار است پاسخ منفی به درخواست ها ارائه شود، این موضوع با لبخند و روی گشاده به اطلاع مراجعه کنندگان برسد.
وی اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم در شرایط کنونی، امید را در لایه‌های مختلف جامعه تقویت کنیم.
فرماندار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود از مهار تورم، توقف رشد شتابان قیمت ها و ارتقای جایگاه ایران در مناسبات بین المللی به عنوان بخشی از موفقیت های دولت تدبیر و امید یاد کرد.
وی با بیان اینکه برجام یکی از موفقیت‌های دولت یازدهم بود، گفت: پس از برجام شاهد ارتقای عزت ایران اسلامی در مجامع بین‌المللی و رفع مشکلات فراروی کشور به ویژه در حوزه‌های اقتصادی هستیم.
عالیشوندی گفت: برجام در حوزه اقتصاد تاثیر بیشتری داشته و زمینه‌ای را فراهم کرده است تا مواد اولیه کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی به شکل مستقیم از کشورهای مبدا تامین شود و در فرآیند عرضه نفت ضمن افزایش تولید، فروش را به شکل مستقیم به خریداران شاهد باشیم. فرماندار شیراز ادامه داد: اعتقاد نداریم که امروز تمام مشکلات ما در همه حوزه‌ها رفع شده است، اما اعتقاد داریم که امید مردم برای رفع مشکلاتشان توسط دولت بیشتر و پررنگ‌تر شده است.
وی اظهار کرد: با توجه به وجود همبستگی و وحدت در مجموعه دستگاه های اجرایی استان، امیدواری مردم به گره گشایی از مشکلاتشان امروز بیش از گذشته است.
در این آیین از شماری از کارمندان و خبرنگاران نمونه شهرستان شیراز قدردانی شد.
دوم تا هشتم شهریورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
9873/ 2027
خبرنگار: محمدامین افشارپور ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.