نیمه شب چهارشنبه ، ماموران پلیس آگاهی شهرستان شیراز از وقوع یک مورد جنایت در این شهرستان باخبر شدند.
ماموران پس از اطلاع از این موضوع بلافاصله به محل جنایت عزیمت کرده و جسد زن و مردی جوان را در حالی که غرق در خون روی زمین افتاده بود مشاهده کردند.
نیمه شب چهارشنبه بود که اهالی یکی از خیابان های شیراز از خانه یکی از همسایهها صدای داد و فریادشنیدند. دقایقی بعد صداها قطع شد و همه جا را سکوت فرا گرفت. تا اینکه پس از دقایقی صدای گریه و زاری خانواده ای به گوش رسید. با این سر و صداها ،همسایه ها وحشتزده خودشان را به محل جنایت رساندند. وقتی اهالی محل به آنجا رفتند جسد غرق در خون زنی جوان و برادرش را دیدند که داخل کوچه افتاده بود.
شاهدان با دیدن این صحنه هولناک با پلیس و اورژانس تماس گرفتند.با حضور مأموران و اورژانس در محل مشخص شد مرد و زن جوان پس از حمله مرگبار به قتل رسیده اند.
بررسی ها حکایت از این داشت این دو نفر خواهر و برادر بوده و داماد این خانواده در این جنایت نقش داشته است.
ماجرا چه بود؟
هنوز مشخص نبود که چرا مرد اسلحه به دست، دست به جنایت زده است. کارآگاهان سرگرم تحقیق شدند و در پرس و جو از خانواده این زن جوان که بهشدت از حادثه پیشآمده شوکه شده بود حقیقت ماجرا را کشف کردند.
آنچه مسلم بود، عامل قتل همسر زن جوان بود. این دو از مدت ها قبل با یکدگیر اختلاف پیدا کرده بودند و همین باعث شد که مرد جوان از همسرش کینه به دل بگیرد.
طبق اطلاعات بهدست آمده، شب حادثه زن جوان و برادرش در حالی که قصد ورود به خانه را داشته اند مورد حمله مرد مسلح قرار گرفته اند و نامبرده پس از به رگبار بستن آنها از محل گریخته است .
به دستور بازپرس کشیک دادسرای جنایی شیراز جسد این دو نفر به پزشکی قانونی انتقال یافت.
در ادامه پرونده ای تشکیل و تحقیقات برای مشخص شدن موضوع آغاز و دستورات لازم برای دستگیری عامل این جنایت صادر شد.
این پرونده هم اکنون برای بررسی زوایای پنهان جنایت در دست بررسی است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 726668
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.