به گزارش دریافتی شنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس، شاهپور قنبری بیان داشت: از این تعداد طرح، 32 طرح صنعتی و تولیدی و پنج طرح عمرانی و زیرساختی است.
وی افزود: از مجموع اعتبار یاد شده نیز، بیش از 36 میلیارد ریال آن از محل اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس هزینه شده است.
قنبری، گفت: از مهم ترین طرح های عمرانی و زیر ساختی می توان به اجرای خط انتقال و تامین برق 14مگاوات شهرک صنعتی سپیدان اشاره کرد، این طرح با هدف توسعه و تقویت شبکه توزیع برق در شهرک صنعتی سپیدان و با بیش از 15 میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.
به گفته مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، تصفیه‌خانه شهرک صنعتی لار با 6میلیارد ریال اعتبار و ظرفیت 100مترمکعب از دیگر طرح‌های مهم زیرساختی است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
قنبری ادامه داد: سه طرح برای تامین آب در شهرک های صنعتی چنارشاهیجان، استهبان و سروستان (1) از دیگر طرح های عمرانی آماده بهره برداری است و با افتتاح آنها ظرفیت تامین 40 لیتر برثانیه آب در این شهرک های صنعتی فراهم می شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در مورد 32 واحد صنعتی و تولیدی که آنها نیز در هفته دولت به بهره برداری می رسد، بیان داشت: این طرح ها با سرمایه گذاری 508میلیارد ریالی بخش خصوصی راه اندازی شده و با افتتاح آنها برای 381نفر ایجاد اشتغال می شود.
قنبری اضافه کرد: از این تعداد 22 طرح در شهرک صنعتی شیراز، 2 طرح در شهرک خرم بید و مابقی آنها در شهرک های صنعتی ملوسجان سپیدان، شهید جاویدی سپیدان، تنگ حنای نی ریز، اوز لارستان و آباده به بهره برداری می رسد.
او گفت: این واحدهای تولیدی در زمینه تولید رزین، یخچال ویترینی، جعبه کارتن، غذاهای آماده، دستمال کاغذی، قطعات پلاستیک، صنایع غذایی، اسکلت فلزی، نایلکس، ادوات کشاورزی، مصنوعات چوبی، روکش صندلی، کابل برق، تولید فیلم یک لایه پلی اتیلن و تولید انواع سازه ها و مخازن فلزی، فعالیت دارند.
از دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
2027 /6118
دریافت خبر: سید احمد نجفی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.