به گزارش ایرنا در این مجمع که پنجشنبه با حضور رئیس فدراسیون دو و میدانی و مدیر کل ورزش و جوانان برگزار شد، زارع مهذبیه تنها کاندیدای شرکت کننده به بیان برنامه های چهار ساله خود پرداخت.
سپس در ادامه این مجمع رای گیری به صورت کتبی برگزار شد و از 17 رای اخذ شده، سیروس زارع مهذبیه با کسب اکثریت مطلق برای بار دوم به عنوان رئیس هیات دو و میدانی فارس انتخاب شد.
رئیس هیات دو و میدانی فارس پس از انتخاب در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: امیدوارم با کمک سایر دست اندرکاران این هیات بتوانیم جایگاه این رشته ورزشی مدال آور را در کشور و حتی آسیا ارتقا دهیم.
سیروس زارع مهذبیه افزود: ظرف چهار سال گذشته، موفقیت های خوبی در عرصه های داخلی و خارجی کسب کردیم و این امر با حمایت اداره کل ورزش و جوانان، تلاش ورزشکاران و دست اندرکاران این رشته به دست آمد.
وی اضافه کرد: بر این باوریم که استان فارس ظرفیت بسیار بالایی در رشته دو و میدانی دارد از این رو برنامه ریزی کرده ایم تا شاهد حضور بهتر و بیشتر دوندگان فارس در رقابت های داخلی و خارجی باشیم.
این پیشکسوت ورزش فارس و کشور با اشاره به کسب مدال های آسیایی، بین المللی و شکستن رکورد های مختلف توسط بانوان و آقایان دونده فارس در چهار سال گذشته، گفت: این امر بیانگر توان بالای ورزشکاران فارس در این رشته است که باید حمایت بیشتری از آنها صورت گیرد تا شاهد فتح سکوهای جهانی باشیم.
سیروس زارع مهذبیه که از پیشکسوتان دو و میدانی کشور است سال های زیادی رکورد دار ماده 100 متر ایران بود و به همراه تیم ملی در چندین مسابقه آسیایی و بین المللی شرکت داشت.
7368 /6118
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.