روابط عمومی پالایشگاه گاز پارسیان  با ارسال توضیحاتی به خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، صحبت های  چند روز گذشته شهردار مهر در خصوص احداث مجتمع رفاهی پالایشگاه پارسیان در بوشهر را تکذیب کرده است.

ایلنا ضمن امانت در انتشار صحبت‌های شهردار مهر نیز توضیحات روابط‌عمومی پالایشگاه گاز پارسیان را مطابق قانون مطبوعات منتشر می‌کند:

۱- انتظار می‌رود اخبار منتشر شده راجع به هر شرکت یا سازمان از افراد موثق و ذی صلاح تهیه شود که متاسفانه در انتشار اظهارات شهردار محترم مهر لحاظ نگردیده است.

۲- شرکت پالایش گاز پارسیان اعلام می دارد هیچ مصوبه یا پیشنهادی برای احداث مجتمع رفاهی در استان بوشهر یا هر محل دیگری در دستور کار نداشته و ضمن رد ادعای جناب آقای علامه، از ایشان درخواست می نماید به منظور احترام به افکار عمومی و به دور از تنش آفرینی، مستندات مورد اشاره و ادعا در نشست خبری مذکور را جهت قضاوت مردم فهیم شهر مهر در آن رسانه منتشر نمایند.

۳- لازم به ذکر است براساس ماده ۲۸ ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۹۶ کل کشور-مصوبه هیات وزیران؛ احداث ، خرید یا اجاره ساختمان های جدید اداری توسط دستگاه های اجرایی از جمله شرکتهای دولتی، بانکها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت ممنوع می باشد.

۴- انتظار می رود مقامات مسئول با استفاده از اختیارات قانونی خود در جهت ایجاد زیرساخت ها و توسعه جامعه بکوشند، تا اینکه در سایه منصب خود و با سوء استفاده از احساسات پاک مردم فهیم و نجیب (همچون شهر مهر) با اتهامات بی اساس و با ژستی مسئولانه ، موجب تنش و تشویش اذهان عمومی و بی اعتمادی مردم و مسئولین گشته و موجبات خدشه در اذهان و امنیت عمومی را فراهم نمایند.

۵-شرکت پالایش گاز پارسیان در چارچوب احترام متقابل و بر اساس روال قانونی نسبت به اظهارات ناروای ذکر شده در تمامی موارد، حق خود را از طریق شکایت به مراجع قانونی و ذی صلاح و پیگیری تا احقاق حق تضییع شده خود محفوظ می دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.