رفتار و ظاهر این مرد بهگونهای بود که شاید شما هم اگر برای نخستین بار او را میدیدید، ادعاهایش را باور میکردید. این مرد ، لباسهایی شیک به تن میکرد و به ادارات مختلف می رفت و توانسته بود تعداد زیادی را فریب دهد.
او که اطلاعات گسترده ای در زمینه های مختلف داشت توانسته بود به شیوه ماهرانه ای در بین افراد نفوذ کند و قصد داشت از این طریق املاک میلیاردی به دست آورد.
او در ادارات مختلف خود را بازرس ویژه امنیتی معرفی کرده بود و با توجه به اطلاعات زیادی که در این حوزه داشت توانسته بود تا حدی نقشه های خود را عملی کند و آشنا بودن به مسائل حقوقی به او کمک میکرد تا راحتتر افراد را فریب دهد.
بازرس قلابی وقتی میدید طعمهاش فریب حرفهای او را خورده، آخرین مرحله از نقشهاش را به اجرا میگذاشت. این مرد که با نشان دادن کارتها و مدارک جعلی اعتماد افراد را جلب کرده بود، برای رسیدن به اهداف خود افراد را مجبور می کرد، تن به خواستهاش بدهند.این مرد شیاد نیز به محض جلو رفتن کارهایش برای گرفتن ملک، فرار را بر قرار ترجیح میداد و متواری میشد. آخرین باری که این مرد برای ارتکاب نقشههایش راهی آنجا شده بود، شیراز بود. بازرس قلابی با تیزهوشی بازپرس شناسایی شد و قبل از رسیدن به اهداف شومش بازداشت شد. با مطرح شدن این موضوع، تیمی از مأموران اطلاعات، اطلاعات سپاه و دادگستری تحقیقات خود را پیرامون فعالیت این فرد آغاز کرده و با استعلام دریافتند که وی بازرس نبوده و تمام ادعاهایش کذب است.
در بازرسی از محل زندگی این بازرس قلابی تعداد زیادی دستگاه شنود، کلت پلاستیکی و ... نیز کشف شد. با توجه به حساسیت موضوع پرونده ای در این خصوص تشکیل و تحقیقات برای مشخص شدن موضوع آغاز شد. در گام اول تحقیقات بازپرس محمدی دره شوری از این متهم تحقیق کرد و پی برد که وی سال 77 نیز در خوزستان تحت تعقیب بوده و از آن زمان متواری است. تحقیقات بعدی جزئیات بیشتری را در اختیار ماموران قرار داد و فاش شد که این فرد با معرفی خود به عنوان بازرس ویژه امنیتی قصد گرفتن املاک زیادی را داشته که به دام افتاده است. گفتنی است این بازرس قلابی هم اکنون در بازداشت بسر می برد و تحقیقات پیرامون زوایای پنهان این ماجرا ادامه دارد.
گفتنی است کسانی که طعمه این بازرس قلابی شده می توانند به شعبه 10 بازپرسی مراجعه کنند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 711911
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.