تحقیقات پلیس در اینباره از چندی پیش در یکی از دادسراهای شیراز آغاز شد. چندی پیش مردی به دادسرا رفت و گفت عصر روز گذشته مردی پسر نوجوانش را ربوده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.
پسر 12 ساله نیز در توضیح این ماجرا گفت: نزدیک خانه مان توی کوچه ایستاده بودم که مرد جوانی جلو آمد، از من آدرسی خواست و گفت اگر او را به محل برسانم به من پول میدهد من هم قبول کردم او به سمت پارک رفت و ناگهان دهانم را گرفت.
پسر 12 ساله ادامه داد: خیلی ترسیده بودم و نمیدانستم مرد جوان چه نیتی دارد. او مرا به محل خلوتی در پارک برد. انتهای پارک در یک جاده خاکی بودیم؛ جایی که صدای هیچ ماشینی نمی آمد. دیگر فهمیده بودم که قرار است چه بلایی سرم بیاید. قصد داشت مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد و این کار را کرد.
به دنبال اظهارات شاکی به دستور بازپرس تحقیقات مأموران پلیس آگاهی برای یافتن مرد شیطان صفت آغاز شد.
کارآگاهان با استفاده از این مشخصات تلاشهای خود را برای شناسایی مرد شیطان صفت آغاز و همزمان تلاش کردند با کمک پسر نوجوان به چهره فرضی متهم دست یابند.
با گذشت چند هفته از این حادثه و مطابقت تصویر چهره نگاری شده متهم با متهمان سابقه دار پلیس آگاهی نخستین سرنخ را در اختیار کارآگاهان گذاشت. افسران ویژه در بررسیهای خود جوانی را شناسایی کردند.
با سرنخ هایی که به دست آمده بود مرد شیطان صفت بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت. هرچند متهم حاضر نبود به ربودن و آزار و اذیت پسرنوجوان اعتراف کند ولی مشخصاتش با مشخصاتی که شاکی اعلام کرده بود همخوانی داشت. در چنین شرایطی متهم به دادسرا منتقل شد و از سوی بازپرس پرونده تحت بازجویی قرار گرفت. بدین ترتیب این پرونده به اتهام آدم ربایی به دادگاه ارسال و جلسه رسیدگی به این پرونده در دادگاه تشکیل شد. در ابتدای جلسه نماینده دادستان به قرائت متن کیفرخواست پرداخت و خواستار مجازات متهم شد و سپس اظهارات شاکی نیز اخذ گردید. در نهایت متهم به دفاع از خود پرداخته و با اعتراف به ربودن پسر به قصد آزار و اذیت ، در نهایت ختم جلسه رسیدگی اعلام و به زودی حکم این جوان صادر می شود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 705991
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.