علی همتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها در زمره 50 طرح بزرگ در آستانه بهره برداری در کشور است که امسال به بهره برداری خواهند رسید.
وی اظهار کرد: طرح کربنات سدیم کاوه شهرستان فیروزآباد با سرمایه گذاری 310 میلیارد تومان و با 600 هزار تن تولید سالانه، اشتغالزایی برای 700 نفر را در پی خواهد داشت.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: برای ساخت کارخانه سیمان خاکستری نی ریز نیز 436 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است و این کارخانه با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون تن، شهریورماه آغاز به کار می کند.
وی بیان کرد: طرح فولاد نی ریز با ظرفیت 800 هزار تن تولید سالانه و سرمایه گذاری 345 میلیارد تومانی و ایجاد 200 فرصت شغلی نیز شهریورماه امسال به بهره برداری می رسد.
همتی در بخش دیگری از این گفت و گو با اشاره به تداوم اجرای طرح رونق تولید در سال 96 گفت: امسال علاوه بر صنایع و طرح های صنعتی، معادن دارای پروانه بهره برداری نیز قادر به دریافت تسهیلات رونق تولید هستند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس بیان کرد: امسال از محل اجرای طرح رونق تولید باید 450 هزار شغل در کشور ایجاد شود که از این میزان سهم فارس 22 هزار و 952 فرصت شغلی است.
همتی افزود: از این تعداد فرصت های شغلی، در اصناف 14 هزار و 31 نفر، در طرح های صنعتی استان چهار هزار و 378 نفر، در طرح های رونق تولید 2هزار و 377 نفر، در معادن 846 نفر و در فرش دستباف باید برای یک هزار و 320 نفر شغل ایجاد شود.
6122/ 2027
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.