به گزارش ایرنا، سید مهدی حسینی روز چهارشنبه در جلسه هم اندیشی روسا و معاونین دانشجویی و فرهنگی دانشکده ها و آموزشکده های منطقه چهار کشور در شیراز افزود: نمی توان مسائلی که گاه و بیگاه در خوابگاه های دانشگاه ها رخ می دهد را انکار کرد، بلکه باید با برنامه فرهنگی و نگاه جامع، در صدد کاستن از این گونه مسائل بود.
وی گفت: بر این باور هستیم اگر استاد و مسئول فرهنگی دانشگاه در قلب دانشجو نفوذ کند، در بینش و نگرش آن نیز تاثیرگذار خواهد بود.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای بیان کرد: برای تحقق چنین هدفی، اساتید و مدیران دانشگاه ها باید به میان دانشجویان بروند‌ و اطلاع دقیقی از مسائل دانشجویان داشته باشند تا بتوانند هدایت‌گر دانشجویان باشند.
وی گفت: در بیشتر موارد، نگاه به برنامه های فرهنگی دانشگاه ها، مبتنی بر تقویم رسمی کشور است و همواره برنامه هایی یکنواخت و غیرجذاب در مناسبت های مختلف برگزار می شود بی آن که توجه کنیم این برنامه ها برای دانشجویان جذابیت ندارند؛ از این رو باید خلاقیت در کار فرهنگی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
در این نشست، روسا و معاونین دانشجویی و فرهنگی دانشکده ها و آموزشکده های منطقه چهار دانشگاه فنی و حرفه ای کشور شامل استان های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر نیز درباره راهکارهای ارتقای برنامه های فرهنگی در این دانشگاه به تبادل نظر پرداختند.
3002/ 2027
خبرنگار: فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.