به گزارش دریافتی چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری فارس ، جمشید معینی گفت:‌فروش بلیت به صورت الکترونیکی در این سه مکان تا پایان امسال ساماندهی می شود.
وی با تاکید به نقش ابزارهای الکترونیکی برای تسریع در امور روزمره که موجب بالا بردن ضریب امنیت صرفه جویی در زمان، هزینه و انرژی می شود گفت: برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، این اداره کل، تصمیم به تجهیز اماکن تاریخی- فرهنگی تحت مدیریت خود به سیستم مکانیزه فروش بلیت الکترونیکی و کنترل تردد گرفته است.
معینی گفت:‌این سیستم باهدف تسهیل دسترسی به تهیه بلیت اماکن تاریخی-فرهنگی به صورت الکترونیکی، اینترنتی و از طریق سایت پیش بینی شده است که امیدواریم با اجرای این طرح مشکلات عدیده صف های طولانی و بی نظمی های موجود در این صف ها رفع شود.
وی ادامه داد:‌کنترل هر چه بهتر فرایند فروش بلیت برای اخذ آمارهای دقیق و هدفمند برای برنامه ریزی بهتر آتی و جلوگیری از مفسده های مربوط به فروش بلیت در اماکن گردشگری از جمله دیگر مزایای استفاده از طرح است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی میراث فرهنگی فارس با اشاره به محدودیت اعتبار اضافه کرد: مقرر شد با توجه به میزان بازدیدکنندگان، سیستم فروش بلیت الکترونیکی ابتدا در سه مکان شاخص مجموعه تاریخی فرهنگی حافظیه ، سعدیه و ارگ کریم خانی به صورت الگو پیاده سازی شود و پس از آن و رفع نواقص احتمالی و مشکلات پیش بینی نشده، در اسرع وقت این طرح در همه اماکن تاریخی فرهنگی فارس پیاده سازی شود.
دریافت خبر:‌فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
3002/ 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.