به گزارش ایرنا، دکتر سید آیت الله رزمجو این سخنان را روز دوشنبه در نشست مشترک مدیران رسانه ها و روابط عمومی دستگاه های مختلف استان فارس که به ابتکار روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس در سالن شهید قاضی استانداری برگزار شد، بیان کرد.
مشاور استاندار فارس گفت: انتظار می رود روابط عمومی ها با حضور فعال در تبیین و معرفی خدمات دولت، نقش آفرینی اثرگذارتری در دولت دوازدهم داشته باشند.
رزمجو با قدردانی از فعالیت رسانه ها و روابط عمومی ها در خلق حماسه و مشارکت گسترده مردم استان فارس در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه امسال گفت: باید تلاش کنیم که فضای شاداب و پرنشاط استان فارس را تقویت کنیم.
وی ادامه داد: با توجه به در پیش رو بودن هفته دولت در شهریورماه امسال، انتظار است که روابط عمومی ها در تعامل سازنده با رسانه ها ، خدمات و عملکرد دولت یازدهم در حوزه های مختلف را به اطلاع مردم برسانند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس با تاکید بر اهمیت تقویت روحیه نشاط و امید در جامعه گفت: جامعه ای که امیدوار نیست، نمی تواند حرکت پویا و پرنشاطی داشته باشد و در این جامعه، خبری از نوآوری و خلق ایده های نو نیست؛ بنابراین رسانه ها و روابط عمومی ها در ایجاد چنین فضای مطلوبی در جامعه نقش مهمی ایفا می کنند.
مشاور استاندار فارس با بیان این که دولت یازدهم خدمات گسترده ای را به مردم این استان ارائه کرده است، گفت: بنا بر گزارش مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری این استان در سال 95 از12.1 به 11.4 درصد کاهش یافته است و این دستاورد مهم پس از 12 سال استان فارس را در زمره استان هایی قرار داده است که وضعیت بهتری نسبت به متوسط کشور دارند.
وی با اشاره به بهره برداری از طرح های بزرگ همچون ورزشگاه 50 هزار نفری پارس شیراز (میانرود) پس از 22 سال به همت دولت یازدهم، بیمارستان پیوند اعضا ابو علی سینا، سد چشمه عاشق شهرستان نی ریز و ... گفت: روابط عمومی ها باید ابعاد و اهمیت فعالیت های صورت گرفته در استان فارس در دولت یازدهم را به خوبی برای مردم تبیین کنند.
در این نشست صمیمی، شماری از مدیران رسانه ها و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های مختلف استان فارس به طرح دیدگاه ها و نظرات خود برای تقویت ارتباط دوجانبه و نقش آفرینی مثبت در مسیر توسعه استان پرداختند.
6122/ 2027
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.