به گزارش ایرنا، علی اکبری در بیست و ششمین یادواره سرداران و 46 شهید روستای شهیدآباد از توابع شهرستان خرم بید افزود: جمهوری اسلامی ایران، در زمان حساس کنونی مستقل‌ترین دوران تاریخ خود را سپری می‌کند و کشورمان بدون وابستگی به هیچ ابرقدرتی با اراده و خواسته مردم اداره می‌شود.
این نماینده مجلس با بیان اینکه ایمان و عمل صالح از مهمترین آموزه‌های دینی ما است، تصریح کرد: شهدای ما بارزترین مصداق عملی ایمان و عمل صالح هستند.
نماینده مردم شهرستان‌های آباده، خرم‌بید و بوانات در مجلس نیز در این آیین گفت: زنده نگاه داشتن فرهنگ عاشورا و اسلام حقیقی، تحقق شعار هیهات من الذله و عزت اسلامی در جامعه از مهمترین اهداف شهدای ما است.
رحیم زارع با بیان اینکه امروزه ایران اسلامی مدیون مدافعان حرم است، اظهار کرد: جوانانی که در اوج جوانی زندگی دنیوی خود را رها می‌کنند حق بزرگی بر کشور دارند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای گره گشایی از مشکل بیکاری گفت: تنها راه برون‌رفت از این مشکلات و رونق اشتغال و اقتصاد کشور، تحقق اقتصاد مقاومتی و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری است.
حجت الاسلام عقیل اکبری سخنگوی یادواره سرداران و 46 شهید روستای شهیدآباد نیز گفت: برپایی نمایشگاه بزرگ آثار شهدای روستا و بازسازی مناطق عملیاتی محل شهادت آنها، تعدادی از ادوات جنگی و تبیین آنچه در طول عملیات‌های دفاع مقدس به وقوع پیوسته از جمله برنامه‌هایی است که در دستورکار ستاد برگزاری این یادواره قرار دارد.
روستای شهیدآباد در شهرستان خرم بید استان فارس واقع شده است که این روستا 47 شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
سردار شهید شعبانعلی اکبری برادر علی اکبری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از شهدای این روستا است.
شهرستان خرم بید به مرکزیت صفا شهر در فاصله 187کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
7373/ 2027
خبرنگار: حبیب اله رنجبر ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.