به گزارش ایرنا حشمت الله حیات الغیب یکشنبه در دومین نشست دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس افزود:با فرهنگ سازی دقیق می توان ورودی آنها را به زندان کاهش داد.
وی همچنین گفت:‌ دولت باید طبق برنامه پنج ساله ششم اعتبار لازم برای انتقال زندان عادل آباد شیراز را به خارج از این شهر فراهم کند چرا که وجود آن زیبنده این شهر فرهنگی نیست.
وی ادامه داد: تعداد پنج هزار نفر از خانواده زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان قرار دارند که بعد از پایان حبس و بررسی شرایط لازم به آنها وام خود اشتغالی خواهیم داد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس هم گفت:برای برقراری امر به معروف و نهی از منکر در ادارات باید همت و تلاش دوچندان داشته باشیم تا جامعه اسلامی پاک و ایده ال با فرهنگ غنی داشته باشیم .
سلیمان مهدوی ادامه داد:حدود 10 سال است که از اجرای مصوبه 427شورای عالی انقلاب فرهنگی می گذرد اما متاسفانه عملکرد برخی از ادارات و نهادها نشانگر کم کاری است و مناسب نبوده است.
وی گفت: در آینده نه چندان دور دوره های آموزشی ویژه دبیران ، روسا و کارمندان پیش بینی شده تا با امر به معروف و نهی از منکر آشنایی بیشتری پیدا کنند.
در حاشیه این نشست طی حکمی از طرف سلیمان مهدوی، دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر فارس، سید حشمت الله حیات الغیب به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل زندان های فارس به مدت یکسال منصوب شد.
خبرنگار:‌علی مختاری ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.