به گزارش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، فرمانده انتظامی شهرستان رستم اعلام کرد: ماموران انتظامی این شهرستان، حین کنترل محورهای مواصلاتی این منطقه به یک دستگاه کامیون کشنده حامل یک دستگاه بیل مکانیکی شک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ محمد اسلامی افزود: پس از بررسی مدارک وسیله نقلیه یاد شده، مشخص شد بیل مکانیکی از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده است.
وی گفت: بر اساس نظر کارشناسان ارزش محموله مکشوفه 6 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.
به گفته اسلامی، در ارتباط با این محموله یک نفر دستگیر شد و برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی قرار گرفت.
همچنین در گزارش دیگری از این معاونت از قول فرمانده انتظامی شهرستان لارستان بیان شده است: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به سه دستگاه خودرو شک و آنها را متوقف کردند.
سرهنگ حسین دیندارلو افزود: در بازرسی از این وسایل نقلیه 530 هزار نخ سیگار، 360 قوطی نوشیدنی خارجی، 36 پاکت چای و 30 قوطی پودر شربت خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.
وی گفت: ارزش این کالاهای قاچاق بیش از 2 میلیارد و 330 میلیون ریال برآورد شده و در این زمینه سه نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
شهرستان رستم به مرکزیت مصیری در فاصله 175 کیلومتری غرب و شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله 378 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده اند.
7368 /6118
دریافت خبر: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.