دکتر رضا انصاری دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : شهرستان های داراب و زرین دشت از جمله مناطقی هستند که در چهار سال خدمات دولت یازدهم شاهد تحول جدی در زمینه محرومیت زدایی و توسعه خدمات تقریبا در همه مناطق روستایی و محروم این شهرستان ها بوده اند.
نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در مورد پتروشیمی داراب ما بیشترین پیگیری را داشته ایم . موضوع پتروشیمی داراب مجزا از سایر پتروشیمی های استان فارس نیست همه مسئولان می بایست از قرارگاه خاتم الانبیا که مجری این پروژه است مجدانه بخواهیم که در این مورد از هیچ تلاشی دریغ نورزد .
انصاری گفت:احداث پتروشیمی هایی که وعده آن به مردم داراب و دیگر شهرستان های فارس داده شده نیازمند حمایت همه جانبه مردم و پیگیری همه مسئولان است و بدون حمایت مردم ممکن است نتایج مطلوب حاصل نشود .
این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه طبق سیاست های اصل 44 رویکرد غالب در اقتصاد کشور، مردمی کردن اقتصاد از طریق توسعه بخش خصوصی و تعاونی است گفت : اگر دغدغه صنایع تبدیلی در داراب وجود دارد بهتر است همه ما مردم را تشویق به تشکیل شرکت تعاونی و سرمایه گذاری در قالب بخش خصوصی برای ایجاد صنایع تبدیلی کنیم ما موظفیم از هرگونه سرمایه گذاری دراین مقوله حمایت کنیم.
انصاری همچنین با اشاره به احداث حدود 30کیلومتر بزرگراه با اعتبار بیش از 400 میلیارد ریال در یکسال اخیر در داراب گفت : این حرکت اقتصادی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان داراب بی نظیر بوده است.
نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی درباره احداث بزرگراه از جنت شهر به سمت بندرعباس گفت : متاسفانه در این سالها حتی مطالعات اولیه انجام نشده بود که پس از رایزنی های صورت گرفته در یکسال اخیر این طرح در حال انجام است همچنین تلاشهایی در احداث و ترمیم سایر راه های ارتباطی شهرستان های داراب و زرین دشت صورت گرفته و در آینده نتایج آن برای مردم روشن خواهد شد.
خبرنگار : نیکنام خشنودی ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
6113 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.