به گزارش دریافتی یکشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس، شاهپور قنبری افزود: هدف از اجرای این طرح، کمک به واحدهای صنعتی کوچک برای توسعه و ایجاد تغییرات لازم به‌ منظور افزایش توان رقابت‌پذیری آنهاست.
وی بیان کرد: در قالب اجرای این طرح، واحد های صنعتی راکد و یا واحد هایی که با ظرفیت تولید پایین به فعالیت می پردازند، عارضه یابی می شوند.
قنبری گفت: واحد های صنعتی متقاضی باید با مراجعه به سایت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به نشانی www.isipo.ir با ورود به بخش عارضه یابی واحد های صنعتی نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام کنند.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس، اظهار کرد: پس از شناسایی واحد های متقاضی عارضه یابی و تجمیع فرم های مربوطه، با تشکیل کمیته کارشناسی با حضور مشاوران صنعتی و دانشگاهی، موارد به کلینیک صنعت معرفی می شود.
قنبری ادامه داد: در قالب اجرای این طرح، اطلاعات کلی واحدهای صنعتی کوچک جمع ‌آوری و محاسبات لازم برای تعیین شاخص‌های بهره‌وری و سودآوری اینگونه واحدها انجام می شود.
وی، با بیان اینکه مشاور طرح کلینیک صنعت نیز انتخاب و به زودی فعالیت آن آغاز خواهد شد، گفت: در این طرح برای برون ‌رفت صنایع از مشکلات برنامه‌هایی پیشنهاد و اجرایی می‌شود.
قنبری، با اشاره به اهمیت صنایع کوچک در توسعه صنعتی، اشتغالزایی و افزایش درآمد سرانه، اظهار داشت: تقویت و حمایت از این صنایع که درصد بالایی از صنایع کشور را به خود اختصاص داده‌اند در زمره اولویت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌ شهرک های صنعتی فارس است.
2027 /6118
دریافت خبر: سید احمد نجفی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.