در این یادداشت آمده است: اقدام شعار دهندگان علیه رئیس جمهوری در راهپیمایی روز قدس، با عنوان« روحانی بنی صدر، ‏پیوندتان ‏مبارک» نگران کننده و تاسف آور است.
تشخیص این که اقدام یکسری افراد در این روز بر علیه ‏رئیس جمهور جرم است یا خیر به قوه قضائیه بر‏می گردد، اما آنچه درخور تامل است این است که چرا در ‏چنین روز مهمی که همه باید یکصدا برعلیه اسرائیل، آمریکا و مزدوران آنها متحد باشند، عده ای کم ‏شمار بر علیه رییس جمهور وقت شعار دهند؟ آنهم در شرایط فعلی منطقه!
آسیب شناسی جدی لازم است ‏که بدانیم چنین اقدامی ناشی از چیست؟ چه عواملی باعث می شود که چنین افرادی چنین اقدامی را ‏مرتکب شوند؟ آیا راه دیگری برای انتقاد و مخالفت و یا اظهار نظر وجود ندارد؟ راستی چرا یک بار ‏برای همیشه به ‏این نوع اقدامات پاسخ داده نمی شود؟
آیا راهپیمایی روز قدس که یادگار پدر پیر انقلاب ‏حضرت امام خمینی (ره ) است باید فرصتی برای غرض ورزی عده ای به منظور تسویه حساب های ‏شخصی و یا سیاسی باشد؟
اقدام نادرست تعداد معدودی در روز قدس ‏برعلیه رئیس جمهور درراهپیمایی ‏خیره کننده ای که با حضور مردم انقلابی ‏ومسئولین نظام و گروه های سیاسی با گرایش های مختلف ‏برگزار گردید، محکوم است.
‏این حرکت ها را در شان هیچ ایرانیِ دلسوزی نمیدانیم. بی تردید اینگونه ‏اقدامات معمولاً ازسوی ‏افرادی است که یا با سیاست های دولت موافق نبوده و یا قصد برهم زدن ‏امنیت عمومی و امنیت سیاسی در جامعه را دارند؛ البته که راه ابراز مخالفت، این نیست.
جامعه در ‏شرایط ‏کنونی نیاز به آرامش و وحدت و همدلی بین مسئولین و مردم و مسئولین با مسئولین دارد. ‏برای ‏پیشگیری از چنین اقداماتی که از قبل هم مسبوق به سابقه میباشد لازم است، با پیروی از منویات ‏مقام معظم رهبری در راستای وحدت و همدلی حرکت کنیم. خاطیان این اقدام شناسایی و با آنان ‏برخورد شود. از سوی دیگر نیزلازم است مسئولان پاسخگوی مطالبات مردمی و منتقدان خود باشند و ‏برای انتقادات، نظرات و عقاید ‏افراد مخالف ارزش قائل شده و صدای آنها را بشنوند.
6114/ 2027
دریافت: خرامش ** انتشار: نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.