به گزارش جمعه ایرنا، حجت الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه نماز جمعه مرودشت افزود: نامگذاری روز جهانی قدس توسط امام راحل (ره) از بهترین تدابیری است که در مسیر آزادی قدس شریف از اشغال رژیم صهیونیستی در جهان اسلام اتخاذ شده است.
راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه دوم تیرماه همزمان با آخرین جمعه مبارک رمضان برگزار می شود.
امام جمعه مرودشت با بیان این که وحدت و همدلی از ملزومات پیشرفت و توسعه جامعه است گفت: اینک با پایان فصل رقابت انتخابات، انتظار است که احزاب و فعالان سیاسی اجتماعی با رفاقت در مسیر توسعه کشور گام بردارند.
وی اظهار کرد: توقع است که چنانچه انتقادی نیز وجود دارد، در موضع دلسوزی و به شکل سازنده بیان شود.
احمدی بیان کرد: چنانچه انتقاد از سر حسادت و تکبر باشد اثری در پیشبرد و اصلاح امور نخواهد داشت.
امام جمعه مرودشت در ادامه با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری خطاب به دولتمردان گفت: نباید سخنان ایشان را به معنای مخالفت ایشان با دولت دانست زیرا ایشان رهبر انقلاب هستند ودر واقع از سر دلسوزی ودرجهت رشد وشکوفایی نظام وجامعه وپیشرفت آن تذکراتی را مطرح می فرمایند که در واقع چراغ راهی برای موفقیت دولت در خدمت به مردم در چارچوب اهداف انقلاب اسلامی است.
امام جمعه مرودشت همچنین با قدردانی از مجاهدت ها و تلاش های دستگاه های امنیتی، نظامی و انتظامی در تامین امنیت کشور گفت: این دستگاه ها بهترین عملکرد را در برخورد با عاملان گروهک های تکفیری که به دنبال اقدام های غیرانسانی در ایران بودند نشان دادند و در واقع حماسه ای بزرگ را رقم زدند.
شهرستان مرودشت در 45 کیلومتری شمال شیراز واقع است.
6122/ 2027
خبر: سیدبهنام موسوی ** انتشار: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.