به گزارش دریافتی جمعه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، سیدمحمدعلی افشانی در آیین تجلیل از خیرین مرکز پیوند اعضای ابوعلی سینا شیراز افزود: عمل انسان ها نشان می دهد که چه اعتقادی دارند؛ فردی که به راحتی از مالش نمی گذرد نمی توان به سادگی پذیرفت که علی وار زیسته باشد.
وی با بیان این که افرادی که پا در عرصه های خیر می گذارند احساس مسئولیت در برابر جامعه خویش دارند، ادامه داد: در جامعه امروز که انسان ها،بیشتر فرصت طلب هستند، انسان هایی وجود دارند که برای درمان و آموزش دیگران فرصت سازی می کنند.
استاندار فارس با اشاره به بخشی از فضائل و ویژگی های امام علی (ع)، کمک به نیازمندان و حفر چاه در مدینه و وقف آن برای افراد نیازمند را از درس های بزرگ دوران زندگی پربرکت مولای متقیان دانست.
وی با بیان این که امام علی(ع) امام پرهیزکاران، حق طلبان و عدالت خواهان است، اظهار داشت: خانه آن حضرت، خانه سعادت بشری است.
افشانی با اشاره به این که موفقیت دکتر سید علی ملک حسینی در ساخت مرکز پیوند ابوعلی سینا به دلیل عنایت خداوند و اتصال معنوی به خانه امام علی(ع) است، افزود: در این خانه پدر، مادر، پسر و دختر الگوی بی بدیل بشر بودند و هر کس در این مسیر عبور کند حتما سعادتمند است.
استاندار فارس با بیان این که امام علی(ع) درس آزادگی آموخت، تصریح کرد: در خانه علی(ع)، امام حسین(ع) آموخت از همه چیز بگذرد و به صحرای کربلا بیاید.
در این آیین شماری از خیرین تجلیل شدند.
6122/ 2027
دریافت خبر: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.