به گزارش دریافتی چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس، مهران خاکساری افزود: اعمال معافیت های مالیاتی که پرداخت 15درصد آنها به صورت نقد و 85 درصد باقی مانده در قالب اقساط 36 ماهه با تخفیف 10 درصدی برای نخبگان، شرکت های تعاونی و ایثارگران وارائه تخفیف 10 درصدی برای متقاضیان بهره برداری درمدت یک سال از جمله مشوق هایی است که برای سرمایه گذاران در این شهرک صنعتی در نظر گرفته شده است.
وی بیان داشت: همچنین تعداد محدودی قطعات کارگاهی به مساحت 500 متر مربع نیز آماده واگذاری به متقاضیان است و با توجه به محدودیت در واگذاری اراضی خدماتی، اولویت با افرادی است که زودتر درخواست خود را ارائه دهند.
خاکساری گفت: افزون بر این با هدف تشویق سرمایه گذاران، امسال قیمت حق انتفاع و واگذاری زمین در شهرک صنعتی پاسارگاد افزایش نیافته است.
او افزود: این شهرک صنعتی به سبب مزیت هایی مانند نزدیکی به راه آهن شیراز – اصفهان و نزدیک بودن به بزرگراه شیراز – اصفهان از موقعیت ویژه و مناسبی برای جذب سرمایه گذار برخوردار است و زیرساخت های لازم نیز برای انجام این کار در این شهرک مهیاست.
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: هم اینک طرح های عمرانی و زیرساختی در این شهرک با هدف استقرار واحد های تولیدی و صنعتی اجرایی شده و این شهرک صنعتی آماده واگذاری زمین به سرمایه گذاران است.
خاکساری افزود: تا کنون 16قرارداد با سرمایه گذاران برای ایجاد واحدهای صنعتی در این شهرک منعقد شده که از این تعداد2واحد صنعتی با اشتغالزایی 50 نفر در مرحله فعالیت و بهره برداری است و ساخت و ساز پنح واحد صنعتی نیز با پیشرفت بیش از 60درصدی در حال انجام است.
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک های صنعتی فارس ادامه داد: تاکنون طرح هایی نظیر زیرسازی، جدول گذاری، ساختمان نگهبانی، احداث مخزن یک هزار مترمکعبی، شبکه داخلی آب و برق و نیز خط انتقال آب به طول 6کیلومتر انجام شده و طرح خط اختصاصی برق از پست قادر آباد نیز با صرف 20میلیارد ریال با پیشرفت بیش از80 درصد در حال اجراست.
وی گفت: همچنین با همکاری شرکت گاز فارس، عملیات گاز رسانی به شهرک صنعتی پاسارگاد نیز با 25 میلیارد ریال اعتبار با 6 و نیم کیلومتر طول خط تغذیه هشت اینچ و سه ایستگاه بین راهی انجام شده و مناقصه طرح خرید و اجرای شبکه گاز این شهرک نیز انجام و به زودی این طرح اجرا می شود.
به گفته خاکساری، شهرک صنعتی پاسارگاد با مساحت 50 هکتار از ظرفیت استقرار 55 واحد صنعتی با پیش بینی اشتغالزایی برای 850 نفر برخوردار است.
شهرستان پاسارگاد به مرکزیت سعادت شهر در فاصله 110 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
6122 /6118
دریافت خبر: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.