به گزارش ایرنا، سید تقی سهرابی سه شنبه در بازدید از فرایند تولید آثار رادیویی و تلویزیونی صداوسیمای مرکز فارس ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان افزود: برنامه تلویزیونی 'مهمونی' که در زمان افطار روزهای این ماه مبارک روی آنتن می رود، تحکیم بنیان خانواده و ایجاد شور و نشاط در جامعه و کمک به حل مشکل نیازمندان را دنبال می کند.
وی اظهار کرد: از اول تا پانزدهم ماه مبارک رمضان امسال و با مشارکت مردم مبلغ حدود 500 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع آوری شد.
مدیرکل صداوسیمای استان فارس گفت: درگلریزان ستاد دیه در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) نیز با جمع آوری سه میلیارد تومان کمک های نیک اندیشان جامعه، امکان رهایی 23 زندانی جرائم غیرعمد از زندان فراهم شد.
وی افزود: علاوه بر آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، در جشن رمضان ویژه کمک به نیازمندان کمیته امداد امام خمینی (ره) در نیمه نخست ماه مبارک رمضان امسال، 6 میلیارد و 500 میلیون تومان تنها به ایتام و نیازمندان کمک شده است.
مدیرکل صدا وسیمای فارس محور برنامه تلویزیونی 'مهمونی' را سبک زندگی اسلامی، ترویج فرهنگ خیر و نیکوکاری، جلب مشارکت های مردمی به منظور تسهیل ازدواج جوانان و نیز رفع مشکلات کودکان یتیم با کمک های مردمی بیان کرد وگفت: در هربرنامه با حضور نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مسائل و مشکلات آنها بررسی می شود.
وی ادامه داد: مردم نیز با برقراری ارتباط تلفنی آمادگی خود را برای کمک به این افراد اعلام می کنند.
سهرابی با اشاره به پخش برنامه مهمونی روزانه از ساعت 18:30 به مدت 70 دقیقه از سیمای مرکز فارس بیان کرد: این برنامه با استقبال مخاطبانی از سراسر کشور مواجه شده است و اراده خیرین و مردم خیراندیش در کمک به همنوعان خود را برانگیخته و تلاش عوامل اجرایی این برنامه در یاری رساندن به ایتام و محرومان و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد که بیشتر آنها از قشر جوان و نان آور خانواده هستند نتیجه بخش کرده است.
3002/ 2027
خبرنگار: فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.