پیام هایی که این روزها در فضای مجازی و از سوی منابع غیر موثق دست به دست می چرخد از برنامه ریزی های جدید داعش برای اقدامات تروریستی در کشور خبر می دهد که این اخبار بی پایه و اساس نگرانی هایی را در میان مردم از جمله استان فارسی ها ایجاد کرده است. در همین رابطه رئیس کل دادگستری فارس در نشست خبری اخیر خود گفت: انتشار اخبار و اطلاعاتی از جانب هر دستگاه و نهادی بدون تایید مقام قضایی فاقد اعتبار است . علی القاصی مهر حتی از دستگاه های انتظامی و امنیتی خواست بدون اطلاع دستگاه قضایی از انتشار این گونه اخبار خودداری کنند.وی خاطرنشان کرد که اقدام تروریستی اخیر موجب انسجام نیروهای امنیتی و نظامی در مواجهه با حوادث مشابه می شود.
رئیس کل دادگستری فارس گفت: پرونده مربوط به افرادی که مشکوک به عناصر داعش هستند در دادسرای انقلاب تحت رسیدگی است.لازم به یادآوری است روز پنج شنبه و جمعه با هوشیاری نیروهای امنیتی، طی عملیات انتظامی و اطلاعاتی هفت نفر از عوامل مرتبط با داعش در فارس دستگیر شدند که همگی تحت تحقیقات قضایی هستند.
روز تاسوعا و عاشورای سال گذسته نیز یک گروه تکفیری در این استان دستگیر شده بودند که پرونده آن ها به صورت ویژه در حال بررسی است و تا پایان خرداد ماه حکم نهایی در دادگاه انقلاب صادر می شود

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 672239
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.