به گزارش ایرنا جلیل حسنی در نشست شورای اشتغال و سرمایه گذاری لارستان افزود: اگر حوزه اشتغال و تولید را تقویت کنیم و اقتصاد کشور درون زا شود دیگر نگاهمان به خارج از کشور نخواهد بود اما در غیر این صورت شاید نتوانیم به عنوان یک کشور مقتدر خود را مطرح و یا استقلال سیاسی و اقتصادی خود را حفظ کنیم.
فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: مسئولان برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق تولید باید برای جذب سرمایه گذار تلاش کنند و از سوی دیگر مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد در چارچوب قانون حل و فصل شود.
حسنی، با اشاره به اینکه مهمترین کار ما در این شهرستان اشتغالزایی و تولید است، اظهار داشت: ایجاد اشتغال از طریق رونق تولید و صنعت صورت می‌گیرد و یکی از راههای تحقق آن ورود سرمایه‌گذار به این عرصه است از این رو همه مسئولان ذی ربط در این شهرستان باید برای میسر شدن این کار بکوشند و در این زمینه همکاری همه جانبه داشته باشند.
وی، با تاکید بر برگزاری نشست های مستمر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان لارستان، گفت: با توجه به اعتماد مردم به دولت و با در نظر گرفتن مشکلاتی که مردم با آن رو به ‌رو هستند، دیگر پذیرفتنی نیست که هیچ واحد تولیدی به‌ دلیل سختگیری بانک‌ها، مسائل مالیاتی و یا مواردی مشابه آن تعطیل شود.
حسنی ادامه داد: حقوق مالیاتی و حقوق دولت باید وصول شود، اما هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود، باید کاری کرد که مساله بیکاری ریشه کن و زمینه ایجاد اشتغال و تولید فراهم شود.
فرماندار ویژه لارستان در بخش دیگری از مطالب خود گفت: ملت فرهیخته ایران روز 29 اردیبهشت 96 با حضور پر شور خود در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا یک روز به یاد ماندنی را در تاریخ کشور رقم زدند.
حسنی گفت: این حضور چشمگیر، نقطه عطفی برای نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود و بیانگر این است که مردم کشورمان همواره حامی جمهوری اسلامی ایران هستند و بر تاثیرشان در سرنوشت و آینده ایران اعتقاد راسخ دارند.
وی، بیان کرد: پس از این نمایش اقتدار، باید همه آحاد مردم و مسئولان دست در دست هم برای رشد، توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنند.
فرماندار ویژه لارستان افزود: مردم برای تعیین سرنوشت خود مشارکت بیش از 70 در صدی را در انتخابات روز 29 اردیبهشت به نمایش گذاشتند و این مشارکت تاریخ ‌ساز مردم و رای قاطع آنها سرمایه‌ای بزرگ برای دولت دوازدهم است و بدون تردید دولت دوازدهم مقتدرتر از دولت یازدهم در عرصه جهانی و داخلی ظاهر خواهد شد.
شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله 378 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.
2027 /6118
سید احمد نجفی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.