دکتر محمد هادی ایمانیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود تنگناهای موجود در زمینه پرداخت کارانه پزشکان و پرستاران و مشکلاتی که با تداوم عدم پرداخت مطالبات دانشگاه از بیمه ها بروز کرده است اما هیچ اختلالی در انجام اعمال اورژانسی و غیر اورژانسی در این بیمارستان بروز نکرده است .
پیشتر منابع خبری به نقل از محمدرضا ادراکی، رئیس بیمارستان نمازی شیراز اعلام کردند به دلیل کمبود تجهیزات مصرفی و داروهای بیهوشی ناشی از معوقات بیمه ها روز گذشته مجبور به لغو موقت عمل های غیر اورژانسی شدیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز پیش از این در نامه ای به رئیس بیمارستان نمازی شیراز از وی خواسته بود بدون ایجاد توقف و اختلال در خدمات بیمارستانی همه شهروندان از این خدمات بهره مند باشند.
به گفته رئیس بیمارستان نمازی شیراز، مطالبات این بیمارستان از سازمان های بیمه گر به حدود 200 میلیارد تومان رسیده به طوری که 120 میلیارد آن مربوط به بیمه سلامت و 65 میلیارد تامین اجتماعی است و از تیر ماه پارسال تاکنون پرداختی به این بیمارستان صورت نگرفته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین با اشاره به بدهی های حدود 750 میلیارد تومانی بیمه ها به این دانشگاه، تاکید کرد: با وجود این حجم از بدهی ها که بی شک نیروهای درمانی استان را با مشکل مواجه ساخته است، اما چرخه ارایه خدمات سلامت قابل توقف نیست.
دکتر ایمانیه با بیان اینکه پزشکان و کارکنان ارایه خدمات سلامت در استان فارس به نحوی در خدمت رسانی به بیماران کوشا بوده اند که استان فارس همواره به عنوان مرکز برجسته پزشکی، مورد توجه مردم کشور و حتی کشورهای همسایه قرار گرفته است، گفت: نیروهای درمانی استان در این برهه نیز با وجود دشوارتر شدن ارایه خدمت، با روحیه جهادی و صبورانه در خدمت رسانی کوشا هستند.
6113/ 2027
خبرنگار: نیکنام خشنودی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.