به گزارش دریافتی چهارشنبه ایرنا از اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش فارس،غلامرضا کمالی افزود:‌ ثبت‌ نام در مدارس دولتی کاملا رایگان است، آموزش و پرورش در صورت اثبات دریافت پول برای ثبت‌ نام از دانش‌آموزان، با متخلف برخورد قانونی می‌کند.
دبیر ستاد ثبت‌ نام آموزش و پرورش فارس ادامه داد:‌اگر اولیای دانش آموز مایل به کمک مالی هستند می‌توانند در قالب مشارکت مردمی اقدام کنند و این اقدام به‌هیچ عنوان نباید به موضوع ثبت ‌نام گره بخورد.
کمالی پرداخت کمک‌های مالی در قالب مشارکت مردمی را کاملا داوطلبانه دانست و گفت: این کمک ها خارج از زمان ثبت ‌نام انجام می‌شود.
وی ادامه داد: زمان ثبت‌ نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی از اول تیرماه در مدارس توسط کادر مدیریتی انجام می‌شود.
این مقام گفت: ثبت ‌نام دانش آموزان در مدارس استان فارس صرفا با توجه به محدوده منزل دانش‌آموز انجام خواهد شد و اولیا در این مورد اصراری نداشته باشند.
او با بیان اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه هفتم ودهم دوره متوسطه اول و دوم، از اول مرداد ماه 96 آغاز خواهد شد گفت: هر یک از شهروندان استان فارس در خصوص ثبت‌نام با مشکلی مواجه شدند می‌توانند با ستادهای ثبت‌نام اداره کل یا اداره‌های نواحی و شهرستان‌های محل اقامت خود، موضوع را مطرح و از آن طریق دنبال کنند.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش وپرورش فارس افزود: لینک سامانه اینترنتی رسیدگی به شکایات، به نشانی http://fars.medu.ir پرتال آموزش و پرورش فارس قرار داده شده و سامانه پیام کوتاه 30007939 نیز آماده دریافت پیامک‌های مردم در این زمینه است.
کمالی همچنین گفت: مردم می‌توانند شکایات خود را از طریق شماره تلفن‌های 32355609 و 32359613 در شیراز و با بازرسی اداره کل آموزش و پرورش فارس مطرح کنند.
دریافت خبر:‌ فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.