به گزارش ایرنا، حیدرعلی کامیاب کلانتری جمعه در آیین بهره برداری از زمین چمن روستای شهیدآباد از توابع شهرستان خرم بید افزود: مردم روستاهای کشور در 40 سال گذشته و درمقاطع مختلف تاریخ برای حفط نظام اسلامی، ایثارگری های بسیاری داشته اند،از این رو وظیفه ماست تا بخشی از این ایثارگری ها را باخدمات صادقانه پاسخگو باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به تقدیم 46 شهید دوران دفاع مقدس توسط مردم روستای شهیدآباد در راه دفاع از میهن اسلامی گفت: مشاهده لبخند رضایت بر چهره پدران و مادران شهیدانی که با نثارخون خود نهال انقلاب را آبیاری کرده اند،بزرگترین لذت زندگی یک مدیر است.
وی با بیان اینکه «ما هرکاری برای خانواده معظم شهدا و یادگاران آنها انجام دهیم بازهم در مقابل ایثارو فداکاری آنها هیچ کاری انجام نداده ایم»افزود: همه باید با تمسک به آرمان بلند شهیدان راه و سیره آنهارا ادامه دهیم و اجازه ندهیم یادو خاطره شهدا به فراموشی سپرده شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس اظهار کرد: توجه به ورزش همگانی و استعدادیابی دربخش ورزش قهرمانی می تواند در کنار دیگر مولفه های اقتصادی و اجتماعی مانعی برای مهاجرت بی رویه به شهرها باشد.
کامیاب اظهار کرد: تلاش و پشتکار جوانان روستایی و درخشش آنها درورزش حرفه ای کشور می تواند نوید بخش روزهای خوبی برای ورزش قهرمانی استان باشد.
وی باتاکید بر لزوم تشویق جوانان و نوجوانان روستایی به امرورزش افزود : توسعه و تجهیز اماکن ورزشی روستاها در زمره برنامه های اصلی اداره کل ورزش و جوانان در سال 96 قرارگرفته است.
در این آیین، نخستین زمین چمن مصنوعی روستای شهید آباد شهرستان خرم بید که با اعتبار 250 میلیون تومان در مدت 2 ماه ساخته شده بود، به مردم این روستا تحویل داده شد.
شهرستان خرم بید به مرکزیت صفاشهر در 178 کیلومتری شمال شیراز واقع است.
7368/ 2027
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.