به گزارش ایرنا، علاوه بر پرشدن سکوهای ورزشگاه، جمعیت زیادی نیز در زمین ورزشگاه تجمع کردند و در لحظه های پایانی مراسم نیز جمعیت همچنان وارد ورزشگاه می شد.
حاضران در این جشن از نزدیک شاهد اجرای موسیقی توسط علی زند وکیلی و حامد فقیهی از خوانندگان شیرازی، گروه لیان و برنامه آتش بازی بودند.
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان فارس در این آیین گفت: همزمانی جشن پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات در شیراز با دوم خرداد، یادآور پیروزی در انتخابات سال 76 است.
عبدالحمید معافیان افزود:‌مردم ایران با افتخارآفرینی و حضور گسترده خود در انتخابات، جلوه ای از حضور را به جهانیان نشان دادند و تحسین همگان را برانگیختند.
وی ادامه داد:‌ 62 درصد مردم استان فارس به روحانی رای دادند که دست کم پنج درصد ازمیانگین کشوری آرای این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیشتر بود و 75 درصد مردم شیراز نیز به روحانی رای دادند که نشان از درک و شعور بالای مردم این دیار دارد.
معافیان گفت:هم اینک و با پایان فصل رقابت، زمان رفاقت فرارسیده است و همه مردم با هر سلیقه و گرایشی باید از امروز دست به دست هم دهند و برای ساختن ایرانی آبادتر با تمام توان تلاش کنند.
در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری که روز جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار شد، از مجموع 41 میلیون و 220 هزار و 131 رای اخذ شده، دکتر حسن روحانی بابه دست آوردن 23 میلیون و 549 هزار و 616 رای بار دیگر به عنوان رئیس جمهوری ایران انتخاب شد.
از مجموع سه میلیون و 512 هزار و 961 نفر افراد واجد شرایط رای دادن در فارس، 2 میلیون و 516 هزار و 582 نفر در این انتخابات شرکت کردند که 2 میلیون و 456 هزار و 985 آن آرای صحیح بود.
میزان مشارکت مردم فارس در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 73/77 درصد (هفتاد و سه و هفتاد هفت صدم) اعلام شد.
خبرنگار:‌سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.