به گزارش ایرنا، جلیل حسنی در دیدار با منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر لار افزود: مردم ایران با یک حرکت خودجوش و پرشور به صحنه آمدند و مشارکت تاثیرگذاری داشتند و از این پس، وظیفه ما مسئولان است که به انتظارات مردم پاسخ مثبت دهیم .
وی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با هماهنگی و با ترکیبی از توانمندیهایی که در ابعاد اجتماعی، سیاسی، مدیریتی، فنی و متناسب با درخواست مردم و وضعیت شهر وجود دارد انسجامی ایجاد کنیم که بتوانیم بیشتر به مردم خدمت کنیم.
فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه شهر لار دارای مشکلات فراوانی است، گفت: پرهیز از اختلاف نظر و تکیه بر اتحاد در مسیر خدمت به مردم زمینه حرکت در مسیر رفع مشکلات را فراهم می کند.
حسنی با بیان این که با اتحاد و همدلی است که فصل کاری و ماندگار در شهر رقم زده خواهد شد، بیان کرد: اختلاف نظر و اختلاف سلیقه در همه افراد وجود دارد و هست ، ولی وقتی تصمیم یکی شد ، همه اعضای شورا با تعامل ، همفکری و همکاری هم، ید واحده باشند و شبانه روز برای چنین مردم شریفی کار کنند و شهر را آباد و زیبا کنند.
معاون استاندار فارس بیان کرد: یکی از آسیب های جدی شوراها در بعضی از شهرها و روستاها این است که مدتی با همفکری و تعامل با یکدیگر خیلی خوب به جلو حرکت می کنند، اما در اواخر دوره فعالیت شورا درگیر حاشیه و مسائل جانبی می شوند و شهر و مردم را رها می کنند که این بد است، بلکه می بایست تا پایان دوره شورا برای شهر و روستا تلاش و کوشش کرد.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت امسال همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد.
بنا بر اعلام فرمانداری ویژه لارستان، 160 هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط اخذ رای بودند که افزون بر 61 درصد آنان در انتخابات مشارکت کردند.
در این انتخابات، عبداله محبی، اشکان عسکری، عبدالرحیم مقیمی، سید عبدالمهدی میرپور، رحیم بیژنی، عشرت جهاندیده و خلیل نامور به عنوان عضو اصلی به شورای پنجم شهر لار راه یافتند.
شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله 370 کیلومتری جنوب شیراز واقع است.
6122/ 2027
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.