بهرام پارسایی در بخشی از پیام خود که رونوشت آن دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، بیان کرده است: ٢٩ اردیبهشت ماه اراده مردم آگاه و میهن دوست این سرزمین، بر هر ساز و کاری پیروز شد. نه تیغ تیز عوام فریبی بر سپر آگاهی شان نفوذ کرد، نه افترا و تهمت بر باورشان و نه کوتاهی در اخذ رای تعدادی از آنها بر امیدشان.
این پیام افزوده است: مردم راه خود را یافته و به قدرت رای و اتحاد خود پی بردند، رای معنادار 29 اردیبهشت ماه مردم ایران به گفتمانی که با کلید واژه 'سلام بر آزادی' خود را در معرض انتخاب ملت قرار داد، فریادی رسا بود و نشان داد وقت آن است که تمامی کانون های قدرت برای آبادانی ایران زمین با مردم همراه شوند.
دیگر نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز با صدور پیامی از مردم برای حضور پرشور و چشمگیرشان در انتخابات تقدیر کرده است.
علی اکبری در بخشی از این پیام اظهار کرده است: پیروزی در این انتخابات را پیروزی تمام ملت و نه تنها بخشی از مردم و یا یک جناح سیاسی می دانم و معتقدم گروه مقابل نیز در خیر و برکت این رویداد شریک خواهد بود و ثمرات آن را در آینده خود و فرزندانشان خواهند دید.
در این پیام عنوان شده است: آرزو دارم دست در دست هم در امتداد امید در راه اعتبلای ایران بکوشیم و خرسندم که در روزهای نا امن منطقه خاورمیانه که کشورهای همسایه ما در حال خریدهای چند ده میلیارد دلاری اسلحه هستند، صندوق های جمهوریت نظام پیام صلح و دوستی به جهان مخابره می کنند.
این نماینده مجلس در ادامه پیام خود اضافه کرده است: حماسه مردم سالاری و حضور پرشور مردم عزیر ایران اسلامی در تعیین سرنوشت سیاسی و آینده کشور را به ملت شریف، رهبر معظم و رئیس جمهور محبوب تبریک عرض می کنم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و نهم اردیبهشت 96 برگزار شد.
دریافت خبر: سید احمد نجفی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
2027 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.