به گزارش ایرنا آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز افزود: امنیت و آرامش مهمترین خط قرمز جامعه ماست و هر کس در هر جا بخواهد آن را به هم بریزد، تبعا با برخورد قاطع مسئولان ذی ربط مواجه خواهد شد.
وی با اشاره به آغاز فضاسازی رسانه های غربی مبنی بر القای تقلب در انتخابات کشورمان اظهار داشت: شگفت آور است که همان تبلیغاتی که سال 88 داشتند، الان هم دارند.
آیت الله ایمانی اظهارکرد: سخنان رادیوهای بیگانه، خبرگزاری ها و ماهواره ها باید هوشیاری و بصیرت ما را بالا ببرد و ببینیم که دشمن همیشه در صدد القای اختلاف، تفرقه، تقابل و بر هم زدن وحدت جامعه است.
وی گفت: آنچه دشمن را مایوس می سازد و سر جای خود می نشاند، وحدت و همدلی و انسجام درونی ملت است که بعد از انتخابات باید رعایت شود چرا که دشمن به دنبال ایجاد رخنه و نفوذ است.
امام جمعه شیراز گفت: همانگونه که اگر نماز نخوانیم مواخذه می شویم این حق هم حقی الهی است و بعد از آن می توانیم از مسئولان مطالبه گری کنیم. اگر رای ندادید چگونه فردا می توانید مطالبه گری کنید؟
وی افزود: انتخابات توانمندی نظام را بالا می برد در صورتی که خروجی آن انسان هایی باشند که معتقد به ارکان نظام و آرمان های نظام جمهوری اسلامی را پذیرفته باشند.
آیت الله ایمانی بیان کرد: این انتخابات می تواند تولید قدرت کند و توانمندی نظام را بالا ببرد و به همین سبب باید حضور داشت تا به نتیجه مطلوب یعنی تولید قدرت و توانمند سازی نظام برسیم.
امام جمعه شیراز ادامه داد: این فضای آزادی که الان در اختیار ماست و بر کشور حاکم است حاصل خون شهدا، فداکاری رزمندگان و از خود گذشتگان است، برخی از این فضا استفاده می کنند و باز هم می گویند آزادی نیست.
نماینده ولی فقیه در فارس بیان کرد: هر چه خواستند گفتند و بعد گفتند آزادی در مملکت نیست، واقعا ناشکری است که آدم به برکت آزادی موجود در جامعه همه مسائل را بیان کند و بعد هم بگوید که آزادی نیست، فضای آزاد در کشور هست و همه هم استفاده لازم را برده اند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هشت صبح 29 اردیبهشت 96 آغاز شده است.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.