امام جمعه اهل سنت خنج، سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، ضمن اعلام حضور گسترده اهل سنت در این انتخابات اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز استکبار جهانی برای کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات تلاش می کند برای خنثی کردن این تلاش مذبوحانه و همچنین نقش برآب کردن توطئه های دشمنان انقلاب که همواره در صدد ضربه زدن به این نظام هستند، همگان باید با حضور حداکثری خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان آنان بزنند.
شیخ عبدالصمد ابونجمی، شرکت در انتخابات را یک وظیفه ملی، میهنی و تکلیف شرعی دانست و افزود: مشارکت و حضور گسترده در این رویداد مهم موجب تحکیم وحدت می شود و به همین سبب از عموم مردم شهرستان خنج و به ویژه اهل سنت این منطقه می‌خواهیم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گسترده‌ تر از قبل شرکت کنند.
وی، با فراخوانی همگان به شرکت پر شور در انتخابات، گفت: برای اینکه بتوانیم در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی آینده بهتری داشته باشیم باید در انتخابات پیش رو حضور چشمگیری داشته باشیم.
امام جمعه چاه طوس از توابع شهرستان خنج نیز، شرکت گسترده مردم در انتخابات را امری واجب دانست و گفت: شرکت فعالانه مردم در این انتخابات موجب استحکام بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی می شود.
شیخ عبدالمجید غنی پور که از مدرسان حوزه علمیه خنج است، ادامه داد: امیدواریم مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای، دشمنان و بدخواهان این نظام را ناامید کنند.
شیخ مصطفی هوشمند، امام جمعه اهل سنت بیغرد نیز شرکت در انتخابات را حق مسلم و یک وظیفه ملی دانست و مردم را به شرکت پرشور در انتخابات دعوت کرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و نهم اردیبهشت برگزار می شود.
شهرستان خنج در فاصله 265 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی روز 29 اردیبهشت برگزار می شود.
7367 /6118
خبرنگار: عبدالله اعظمی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.