چندی قبل به دنبال تماسهای مردمی با فوریتهای پلیسی ١١٠ ماموران در جریان وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح در شیراز قرار گرفته و تیمی از کارآگاهان را برای رسیدگی موضوع به محل حادثه اعزام کردند.
با حضور پلیس در محل حادثه مشخص شد جوانی ، دقایقی پیش در جریان درگیری خونین فردی، بهشدت دچار خونریزی شده و به قتل رسیده و جوان دیگری نیز مجروح شده است.
تحقیقات ماموران نشان میداد که نزاع در خیابان بین سه جوان اتفاق افتاده و ضارب پس از مجروح کردن قربانی و فردی دیگر، به سرعت از محل متواری شده است.
به این ترتیب پروندهای جنایی با موضوع قتل تشکیل شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه ویژه قتل پلیس آگاهی شیراز
قرار گرفت.
ماموران در گام نخست، تحقیقات از خانواده مقتول را آغاز کردند که در جریان آن مشخص شد مقتول در زمان حادثه با فردی قرار گذاشته بوده اما ناگهان به دلایل نامشخص بین آنها درگیری فیزیکی سختی رخ داده و متهم با زدن ضربه شمشیر و قمه، او را بهشدت مجروح و بلافاصله از محل متواری شده است.
به این ترتیب دستگیری این جنایتکار به عنوان متهم اصلی پرونده در دستور کار قرار گرفت و دستورات لازم از سوی درخشان بازپرس دادسرای جنایی صادر شد.
با انجام تحقیقات از جوانی که در این درگیری زخمی شده بود هویت متهم به قتل فاش شد.
تحقیقات ماموران نشان میداد که متهم پس از قتل به محل نامعلومی گریخته است.
با این حال تحقیقات ماموران برای دستگیری او ادامه داشت تا سرانجام متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.
متهم در جریان بازجویی انگیزه خود از ارتکاب به قتل را «اختلافات شخصی با مقتول» اعلام کرد و در شرح جزئیات حادثه گفت: «روز جنایت با مقتول به دلیل موضوعات شخصی اختلاف داشتم. روز حادثه نزد او رفتم تا در همین مورد با هم حرف بزنیم و اختلافمان را حل کنیم اما این اتفاق نیفتاد و بحث ما به درگیری فیزیکی ختم شد. من با شمشیر به سمت مقتول و دوستش حمله کرده و ضربهای به آنها زدم.
متهم نزد درخشان به بزه ارتکابی اعتراف کرد.
گفتنی است برای وی قرار بازداشت موقت صادر شده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 646343
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.