این پرونده اواخر سال گذشته با شکایتی به جریان افتاد. در جریان مطرح شدن این شکایت مشخص شد که کارمند یکی از بانک های شیراز به شیوه ماهرانه ای اقدام به دریافت وام های میلیونی کرده است.
با توجه به حساسیت موضوع پرونده ای تشکیل و تحقیقات پیرامون افشای راز این ماجرا آغاز شد.
در بررسی ها مشخص شد که با بازرسی های صورت گرفته از یک بانک مشخص شده یکی از کارمندان بانک با جعل مدارک مشتریان اقدام به دریافت وامهای میلیونی کرده و از این طریق توانسته بیش از 700 میلیون تومان وام بگیرد .
در حالی که تحقیقات پیرامون این موضوع آغاز شده بود فردی با مراجعه به دادسرا شکایتی را مطرح کرد و مدعی شد که از بانک چندین بار با او تماس گرفته و خواسته اند اقساطش را پرداخت کند این مرد مدعی بود از بانک وامی دریافت نکرده است.
با توجه به اعلام این شکایت این پرونده با حساسیت ویژه ای رسیدگی شد.
وام های مرموز
با انجام اقدامات گسترده پلیسی مشخص شد که کارمند بانک بیش از 700 میلیون تومان وام از بانک با مدارک جعلی دریافت کرده است همه اینها نشان میداد که سارق حرفهای با دراختیار داشتن مشخصات شاکیان توانسته بود مدارک شناسایی و دفترچه حساب آنها را جعل کند. برای همین کارآگاهان تجسسهای خود را برای حل این معما شروع کردند.
ماجرای این وام ها، حسابی ذهن کارآگاهان را مشغول کرده بود. ماموران در شاخه دیگر به تجسسهای خود ادامه دادند و درحالیکه مطمئن بودند شخصی پشت پرده سرقت است که همه اطلاعات حساب مالباختگان را در اختیار دارد،وی را شناسایی کردند. او کسی جز کارمند بانک نبود که مأموران در تجسسهای خود توانستند حقیقت را کشف کنند. این مرد جوان دستگیر شد و در بازجوییها چارهای جز اقرار به دریافت وام های میلیونی با اسناد جعلی ندید.
وی در تحقیقات اعلام کرد که با جعل مدارک مشتریان بانک وام های میلیونی دریافت کرده و طی این مدت نسبت به پرداخت اقساط اقدامی نکرده است به گونه ای که در حال حاضر میزان وامها و معوقات پرداخت آن به بیش از یک میلیارد رسیده است.
با توجه به ادعای این کارمند بانک در حال حاضر دستورات لازم از سوی بازپرس برای مشخص شدن زوایای پنهان این ماجرا آغاز شده است.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 645782
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.