به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه به خبرنگاران گفت: 145 شرکت داخلی و خارجی توانمندی ها و دستاوردهای خود در حوزه تخصصی دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.
اسکندری اظهار کرد: شرکت های خارجی حاضر در این نمایشگاه از کشورهای آلمان، فرانسه، بلژیک، سوئد، ایتالیا، روسیه، ترکیه و چین هستند.
وی افزود: این نمایشگاه در فضایی به وسعت افزون بر 15 هزار مترمربع فضای سرپوشیده و باز نمایشگاهی به مدت چهار روز پذیرای بازدیدکنندگان است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در ادامه این استان را از جمله استان های شاخص در زمینه پرورش دام و طیور و تولید مواد پروتئینی و تولید خوراک دام برشمرد و اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی الگوی عملی مناسب و فراهم نمودن زمینه ای مساعد جهت تبادل تجربیات فعالان این عرصه وکمک به خودکفایی در تأمین مواد غذایی و دستیابی به بازارهای خارجی برپا شده است.
وی ادامه داد: برگزاری همایشی با عنوان روش های مدرن تغذیه و فرمولاسیون خوراک دام، طیور و آبزیان از برنامه های جنبی این نمایشگاه بین المللی است که روز سه شنبه 19 اردیبهشت ماه جاری در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز برگزار می شود.
اسکندری گفت: متخصصان و فعالان این عرصه و عموم بازدید کنندگان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه تا روز پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه جاری از ساعت 15:30 الی 21:30 به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس مراجعه کنند.
3002/ 2027
خبرنگار: فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.