عبدالله حسینی در حاشیه نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان لامرد در گفت و گو با ایلنا افزود: جلسه کمیته برنامه ریزی هرساله به منظور توزیع اعتبارات برگزار می شود ولی امسال تصمیم بر این شد که نشست هایی به منظور نظارت و بررسی پیشرفت پروژه ها در کنار نشست توزیع اعتبارات برگزار شود.

وی تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه ها زیر ذره بین کمیته برنامه ریزی شهرستان قرار می گیرد و هدف کمیته برنامه ریزی شهرستان در راستای توسعه و نظارت بیشتر بر پروژه ها خواهد بود و تاکید داریم پروژه های رفاهی که مدت زمان زیادی از آغاز عملیات آنها می گذرد را با نظارت بیشتری دنبال کنیم تا هرچه سریعتر به بهره برداری برسند.

حسینی اظهار کرد: آبفای شهری و روستایی ، راه و شهرسازی و شبکه بهداشت از دستگاه‌های اداری موفق در زمینه جذب اعتبارات بوده اند که لازم است از آنها تقدیر شود و سایر مدیران اداری هم باید تلاش بیشتری در این راستا داشته باشند که اعتبارات به شهرستان بازگردد و در پروژه های شهرستان هزینه شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان لامرد افزود: مقرر شد که یک گروه فنی متشکل از کارشناس فنی فرمانداری و کارشناسان سازمان نظام مهندسی بر اجرای پروژه ها نظارت کنند.

فرماندار لامرد ادامه داد: مدیران اداری می‌توانند پروژه‌های مدنظر اولویت دار سال جاری را برای بررسی به کمیته برنامه ریزی فرمانداری اعلام کنند.

وی با بیان اینکه استفاده از اموال دولتی در ایام تبلیغات بر له یا علیه نامزدها ممنوع است، گفت: انتخابات فرصت بسیار خوبی در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای تعیین سرنوشت خویش است و مردم قدردان این دیار هم بصورت پرشور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری شرکت می کنند.

_MG_7954

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.