هادی پژوهش جهرمی، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دولت تدبیر و امید در شرایطی فعالیت خود را آغاز کرد که کشور درگیر مسائل و مشکلات بسیاری در حوزه های مختلف خصوصا عرصه اقتصادی بود و به رغم تمام محدودیت ها و مشکلات توانست بخش قابل توجهی از این مشکلات را سر و سامان دهد.
وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید نه با شعار بلکه بر اساس آمار و ارقام، اقدامات و فعالیت های خوبی داشته، اقداماتی که به ثبات و آرامش در کشور کمک بسیاری کرده است.
پژوهش دامه داد: با وجود تمام تلاش ها و پیگیری ها هنوز هم آثار ناشی از کم کاری ها و سوء مدیریت های گذشته باقی مانده که با تدبیر، عقلانیت و تجربه ای که همگان در این دولت سراغ دارند در آینده شاهد رفع مشکلات اساسی و پای نهادن کشور در مسیر رشد و پیشرفت شتابان خواهیم بود.
وی بیان کرد:تمام این موفقیت ها در سایه حضور و همراهی مردم با دولت محقق شده و دولت برای تداوم این راه نیازمند حمایت و پشتیبانی دوباره مردم است که امیدواریم در روز 29 اردیبهشت شاهد این همراهی باشیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: قطعا قهر با صندوق های رای هیچ کمکی به رفع مشکلات نمی کند و همه ما باید در مقابل سرنوشت کشور، نظام، نسل های آینده و فرزندان خود احساس مسئولیت کنیم.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار خواهد شد.
6122 /1876
مصاحبه کننده :‌ سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: غلامرضا مالک زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.