به گزارش دریافتی دوشنبه ایرنا از ستاد انتخاباتی حسن روحانی درفارس، فرج الله رجبی در همایش فرهنگیان حامی حسن روحانی در شیراز افزود:‌ با توجه به شرایط و رکودی که بر مملکت حکمفرما است، افزایش یارانه ممکن نیست.
وی افزود: اگر نمایندگان می‌خواستند نماینده بودن و مرد میدان بودن خود را در مجلس شورای اسلامی به مردم ثابت کنند باید یارانه را حذف می‌کردند، چرا که حذف یارانه از سوی نمایندگان مجلس می توانست بزرگترین خدمت به مردم باشد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت می تواند هزینه 45 هزار میلیاردی را که در قالب یارانه به مردم پرداخت می‌کند در بخش‌های عمرانی هزینه کند و این اقدام دولت می‌تواند باعث رونق گرفتن پروژه‌های عمرانی و در ادامه‌ باعث ایجاد اشتغال در کشور شود.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، مسئولان و دست اندرکاران نظام جمهوری انقلاب اسلامی درتلاشند تا با خارج کردن غدد بدخیم و مشکلات از بدن کشوری به نام ایران، مملکت جمهوری اسلامی را به حالت ثبات ایده‌آل برسانند که این اقدام نیازمند کار کارشناسی است.
رجبی بیان کرد: بنده قبلا از دولت انتقاد کرده ام، اما نباید فراموش کنیم که انتخابات یک بحث ملی است و مردم اگر کشور ایران را از یک تیغه خطرناک عبور ندهند در آینده ای نه چندان دور باید شاهد فروپاشی مملکت به دست بعضی از افراد باشند.
در این همایش محمد هاشم همافر رئیس کمیته فرهنگیان ستاد دکتر روحانی در فارس هم گفت: معلمان و فرهنگیان جزو قشرهایی از جامعه محسوب می شوند که با حضور خود در فعالیت های اجتماعی و انتخابات، نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت جامعه ایفا می کنند.
وی افزود: سرنوشت جامعه و کشور ایران با حضور مردم پای صندوق های رای رقم می خورد و حضور حداکثری مردم تحول عظیمی در توسعه وگسترش جامعه ایجاد می کند.
دریافت خبر:‌ سید احمد نجفی ** تنظیم و انتشار:‌غلامرضا مالک زاده
2027/ 1876/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.