به گزارش دریافتی دوشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا،‌ مهدی خانی افزود: از مجموع 24 هزار واحد مسکن مهر تعریف شده در شهر صدرا، تاکنون سه هزار واحد در دولت دهم و 17 هزار و 743 واحد در دولت تدبیر و امید تکمیل و تحویل داده شده است.
وی بیان کرد: اخیراً با همت دولت تدبیر و امید مبلغ 10 هزار میلیارد ریال برای کمک به تکمیل مسکن مهر در کشور تخصیص داده شده که بخشی از این اعتبار به شهر صدرا اختصاص یافته است.
وی افزود: 2 میلیون واحد مسکن مهر نیمه کاره میراثی بود که به دولت یازدهم رسید و اکنون تمام توان دولت برای سامان دادن به این تعداد واحد مسکن به کار گرفته شده است.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا گفت:اگر مردم برای پرداخت باقیمانده آورده خود تلاش کنند پرونده مسکن مهر صدرا امسال بسته خواهد شد.
خانی افزود: نظارت‌های روزانه بر تمام ساخت‌ وسازهای این شهر شامل مسکن مهر و خدمات روبنایی باعث شده تا امکان وقت‌ کشی از پیمانکاران و سازنده‌ها سلب شود بنابراین در این مقطع لازم است باقیمانده آورده نقدی پیش خریداران براساس جداول زمانی از پیش اعلام شده بموقع پرداخت شود تا براساس برنامه‌ریزی‌ها پروژه‌ها بموقع به متقاضیان تحویل داده شود.
دریافت خبر:‌سارنگ عبداللهی ** انتشار:‌غلامرضا مالک زاده
6122 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.