ماجرا از این قرار بود که بعدازظهر یکی از روزهای هفته گذشته پزشکی به یکی از کلانتری های شیراز رفت و از ناپدید شدن پسر8 سالهاش خبر داد. وی گفت: پسرم صبحها به مدرسه میرود و حوالی ساعت دو به خانه برمی گردد.
امروز هرچقدر منتظرش بودیم او به خانه برنگشت. با راننده سرویس مدرسه تماس گرفتیم اما بیان کرد که او را مقابل منزل پیاده کرده است. هرچقدر منتظر ماندیم اما او برنگشت و همه ما حسابی نگران شدیم.
گزارش آدمربایی
درحالیکه مأموران پلیس تحقیقات خود را درخصوص پیدا کردن ردی از پسربچه گم شده شروع کرده بودند، تیمی از کارآگاهان با دستور بازپرس، مأمور شناسایی کودکربایان فراری شدند تا اینکه ساعتی بعد پدر این پسربچه باردیگر راهی اداره پلیس شد و گفت که آدمربایان درخواست پول کردهاند.
وی توضیح داد: دقایقی قبل پسرجوانی با من تماس گرفت و مدعی شد که پسرم را ربوده است و اگر 150 میلیون تومان به آنها پرداخت نکنم، او را به قتل خواهند رساند. تهدیدم کرد که از این ماجرا چیزی به پلیس نگویم.
پایان آدمربایی
در شرایطی که خانواده کودکربودهشده مدعی بودند با هیچکس خصومتی نداشته و به فرد خاصی مظنون نیستند، تیم تحقیق برای شناسایی آدمربایان وارد عمل شد. در حالی که تحقیقات گستردهای در این رابطه آغاز شده بود ماموران باخبر شدند که
آدم ربایان با خانواده کودک 8 ساله تماس گرفته و برای آزادی وی بار دیگر درخواست پول کردهاند.
این آدم ربایان در تماس مدعی شده بودند که خانواده گروگان باید هرچه سریعتر وجه درخواستی را پرداخت کنند.
در حالی که چند ساعت از این آدم ربایی می گذشت تحقیقات برای دستگیری آدم ربایان همچنان ادامه داشت و ماموران به بررسی این آدم ربایی از زوایای مختلف پرداختند. با توجه به سرنخ هایی که به دست آمد و بر اساس اظهارات آدم ربایان در تماس های تلفنی با خانواده گروگان ماموران احتمال
می دادند که این آدم ربایان شناخت و اطلاعات زیادی از خانواده وی دارند.
24 ساعت از ربودن این پسر 8 ساله می گذشت اما همچنان تحقیقات بی نتیجه مانده بود تا اینکه خانواده گروگان طی تماس تلفنی با پلیس و بازپرس پرونده مدعی شدند که فرزندشان به خانه برگشته است. از این رو تحقیقات ماموران با آزادی گروگان وارد مرحله تازه ای شد.
در تحقیقات از کودک ؛وی در خصوص ماجرا گفت: روزی که آنها مرا ربودند از سرویس مدرسه پیاده شده بودم که مرا تهدید کرده و در حالی که کیفم را در کوچه انداختند مرا ربودند. آنها مرا سوار ماشین کرده و به باغی بردند.
وی در خصوص آزادی اش گفت: چند ساعت قبل آدمربایان مرا در خیابانی پیاده کرده و خواستند که به خانه برگردم.با توجه به اظهارات این پسربچه تحقیقات ویژه ای برای دستگیری آدم ربایان آغاز شده است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 639409
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.