به گزارش دریافتی یکشنبه ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، حمیدرضا آذری درجمع کارکنان اداری آباده طشک شهرستان نی ریز افزود:‌آموزش و پرورش فعلی به تحول بزرگی در ساختار و روش ها نیاز دارد.
وی ادامه داد:‌هرکشوری که به دنبال پیشرفت است باید به نیروی انسانی خودش احترام بگذارد و او را تکریم کند.
آذری افزود:اگر بخواهیم این رفتار نهادینه شود باید از آموزش و پرورش و از دانش آموز آغاز شود.
وی گفت:اگر ما به دانش آموزانمان احترام بگذاریم و تکریمشان کنیم و به آنها بفهمانیم که آنها انسان های قابل احترام هستند این مسیر در جامعه نهادینه می شود و این کار زمانی اجرایی می شود که ما معلم توسعه یافته داشته باشیم.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس اظهارداشت:همین مساله کافی است که آموزش و پرورش و محور اساسی آن یعنی دانش آموز به مساله و اولویت اصلی دولت و نظام تبدیل شود.
بخشدار آباده طشک نیز در این جلسه گفت:معلمان بهترین سرمایه های جامعه هستند و در این دولت نیز همراه و همگام با سیاست دولت تدبیرهستند.
حاجتی خواستار حضور هوشمندانه فرهنگیان این بخش در انتخابات شد و گفت: جامعه امروز به معلم اعتماد خاصی دارد و این خود سرمایه بزرگی است.
وی به کمبودهای آموزش و پرورش در این بخش اشاره کرد وافزود: نبود باشگاه فرهنگیان، نبود مرکز اختلالات یادگیری ویژه دانش آموزان استثنایی و فضا و تجهیزات آموزشی از عمده این نیازهاست.
حسن شاهی رئیس آموزش و پرورش منطقه آباده طشک نیز گفت: در این بخش بیش از پنج هزار و 800 دانش آموز در بیش از 70 آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند.
در این همایش از چهار معلم نمونه و 25 معلم این شهرستان که بتازگی بازنشسته شده اند تقدیر شد.
دریافت خبر:‌ سید احمد نجفی** انتشار:‌غلامرضا مالک زاده
2027 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.